احمد شجاعی در خصوص آخرین اقدامات رسیدگی به پرونده دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه غرب تهران گفت: هفت دانش‌آموز به ما معرفی شد و مورد بررسی قرار گرفتند از آنجا که هیچ کدام از این دانش آموزان ادعایی نداشته و حاضر هم نبودند معاینه پزشکی انجام نشد اما معاینات روانپزشکی و شخصیتی از همه آنها به عمل آمده است.تقریبا همه دانش‌آموزان سالم بودند و فقط دو نفر از آنها تا حدودی دارای مشکل روانشناختی بودند که روان‌شناسان نیز با این دو نفر جلساتی را برگزار کردند.
کد خبر: ۶۱۷۴۴۴
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۲۰:۱۷ 10 June 2018

 

رئیس پزشکی قانونی کشور گفت: عمده تست‌های روانشناختی و شخصیت برروی ناظم خاطی دبیرستان پسرانه غرب تهران انجام شده اما معاینات هنوز کامل نشده، با توجه به اینکه بخشی از آن انجام شده تاکنون به نکته منفی برخورد نکرده‌ایم.

به گزارش «تابناک تبریز»، احمد شجاعی در خصوص آخرین اقدامات رسیدگی به پرونده دانش‌آموزان دبیرستان پسرانه غرب تهران گفت: هفت دانش‌آموز به ما معرفی شد و مورد بررسی قرار گرفتند از آنجا که هیچ کدام از این دانش آموزان ادعایی نداشته و حاضر هم نبودند معاینه پزشکی انجام نشد اما معاینات روانپزشکی و شخصیتی از همه آنها به عمل آمده است.

شجاعی که با ایلنا گفت و گو می کرد، خاطرنشان کرد: تقریبا همه دانش‌آموزان سالم بودند و فقط دو نفر از آنها تا حدودی دارای مشکل روانشناختی بودند که روان‌شناسان نیز با این دو نفر جلساتی را برگزار کردند.

وی همچنین در خصوص معاینات روانشناختی ناظم خاطی این مدرسه گفت: برای این فرد نیز عمده تست‌های روانشناختی و شخصیت انجام شده اما معاینات هنوز کامل نشده و با توجه به اینکه بخشی از آن انجام شده تاکنون به نکته منفی برخورد نکرده‌ایم و منتظریم تا کلیه آزمایش‌ها تکمیل شود و نتیجه آن را دادگاه ارسال کنیم.

وی تاکید کرد: همانطور که گفتم آزمایشات هنوز کامل نشده اما تاکنون در روند بررسی این فرد به نکته منفی‌ای برنخورده‌ایم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار