کد خبر: ۶۱۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۳ تير ۱۳۹۴ - ۱۶:۴۶ 14 July 2015
مدیرکل بهزیستی استان تهران گفت: 16 هزار معلول و کم توان جسمی، ذهنی و روانی در 239 مرکز توانبخشی دولتی، خصوص و خیریه موجود در این استان نگهداری می شود.

دلبری دوشنبه شب در ضیافت افطاری گرامیداشت هفته بهزیستی در شیرخوارگاه آمنه که با حضور جمعی از قهرمانان رشته های مختلف ورزشی برگزار شد افزود: درهمین ارتباط حدود 137 هزار معلول و 11 هزار زن سرپرست خانوار در استان تهران نیز تحت حمایت سازمان بهزیستی قرار دارند.

وی اظهار کرد: مرکز بهزیستی شیرخوارگاه آمنه از جمله مراکز حمایتی سازمان بهزیستی است که درحال حاضر 120 کودک (در رده سنی یک تا شش سال) دراین مرکز نگهداری می شوند.

دلبری با اشاره به فعالیت 60 مرکز بهزیستی در سطح استان تهران افزود: یک هزار و 625 کودک و نوجوان بی سرپرست در این مرکز به صورت شبانه روزی نگهداری می شوند.

مدیرکل بهزیستی استان تهران در ادامه به فعالیت های حوزه پیشگیری این سازمان اشاره کرد و گفت: 246 مرکز خدماتی ترک اعتیاد در سطح استان تهران فعالیت دارند که سال گذشته حدود 80 هزار بیمار(معتاد) با مراجعه به این مراکز خدمات مناسب درمانی را دریافت کردند.

در ادامه این مراسم نصرالله سجادی معاون وزیر ورزش و جوانان، حمیدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال، مهدی علی نژاد رییس فدراسیون ووشو، سیدمحمد پولادگر رییس فدرسیون تکواندو و محمد مایلی کهن پیشکسوت فوتبال و جمعی از قهرمانان رشته های مختلف ورزشی از بخش های مختلف شیرخوارگاه آمنه دیدن کردند. 

20 تا 26 تیرماه به عنوان هفته بهزیستی نامگذاری شده است.
منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار