فرمانده نیروی انتظامی فارس گفت: از ابتدای سال جاری تا کنون بالغ بر ۱۳ تن انواع مواد مخدر در استان کشف شده است.
کد خبر: ۶۱۷۳۶۸
تاریخ انتشار: ۲۰ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۶:۰۵ 10 June 2018

تابناک فارس به نقل از باشگاه خبرنگاران: سردار احمد علی گودرزی فرمانده نیروی انتظامی فارس اظهار کرد: مواد مخدر تاکتیک و فتنه استکبار جهانی است که دشمنان سعی دارند با استفاده از آن جوانان این مرز و بوم را به این معضل بزرگ دچار سازند.

وی با بیان اینکه مبارزه با این پدیده شوم و دستگیری قاچاقچیان همواره از اولویت‌های اصلی نیروی انتظامی استان فارس است، ادامه داد: با تلاش مأموران انتظامی، از ابتدای امسال تا کنون ۱۴ باند مواد مخدر منهدم شده است.

فرمانده نیروی انتظامی استان فارس افزود: طی این مدت بالغ بر ۱۳ تن انواع مواد مخدر کشف و در این رابطه ۳ هزار و ۵۰۰ نفر متهم شامل قاچاقچی، حمل کننده، توزیع کننده و خرده فروش دستگیر و تحویل مراجع قضائی شده اند.

این مقام ارشد انتظامی استان فارس با اشاره به افزایش ۸۶ درصدی کشفیات مواد مخدر در سال جاری نسبت به مدت مشابه پارسال، افزود: در این مدت تعداد دستگیری متهمان نیز با افزایش ۹ درصدی روبرو بوده است.

سردار گودرزی با اشاره به عزم جدی پلیس در خصوص جمع آوری معتادان متجاهر، بیان کرد: این موضوع به صورت ویژه و مستمر در دستور کار پلیس قرار دارد و در این زمینه نقاط آلوده به مواد مخدر در سطح استان شناسایی و اقدامات لازم انجام گرفته است.

وی همکاری بیش از پیش مسئولان و مردم با پلیس را در راستای حل معضل اعتیاد در جامعه خواستار شد و افزود: شهروندان در صورت مشاهده موارد مشکوک و فعالیت قاچاقچیان و خرده فروشان مواد مخدر، مراتب را در اسرع وقت به پلیس اطلاع دهند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار