سخنگوی دولت گفت: از جانب هیأت دولت به وزیر آموزش و پرورش مأموریت داده شد تا با قاطعیت و سرعت پیگیر جنایت در یکی از مدارس تهران باشد.
کد خبر: ۶۱۳۴۵۱
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۸ 30 May 2018
به گزارش تابناک : محمدباقر نوبخت روز چهارشنبه در پایان جلسه هیأت دولت در جمع خبرنگاران درباره جنایت مدرسه غرب تهران افزود: این موضوع باعث تأسف و نگرانی دولت بود به همین خاطر علاوه بر مسئولیتی که وزیر آموزش و پرورش در این زمینه دارند، به وی این مأموریت داده شد تا با قاطعیت و سرعت این مسأله را دنبال کند.
وی افزود: پیگیری این اتفاق باید منطبق با قوانین و مجازات و آن هم در اولین زمان انجام بگیرد.
 
دولت با ایجاد سامانه مناسب مشکل کوله بران را حل می کند
سخنگوی دولت از ایجاد سامانه مناسب برای کوله بران و مرزنشینان خبر داد و گفت: جمع بندی این دستور در یکشنبه آینده در جلسه هیأت دولت مطرح می شود.
محمدباقر نوبخت در حاشیه جلسه امروز هیأت دولت با اعلام این خبر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: موضوع اصلاح آیین نامه افرادی که در مرزها به تجارت مشغولند در جلسه امروز هیأت وزیران بررسی و مقرر شد سامانه ای برای کسانی که در مرزها ساکن هستند با هدف ایجاد درآمد مناسب ایجاد شود.
نوبخت همچنین با اشاره به زحماتی که کوله بران برای امرار معاش خود متحمل می شوند گفت: دولت قصد دارد با ایجاد این سامانه مشکل کوله بران و مرزنشینان را حل کند.
 
 
منبع : صدا و سیما 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار