تابناک گزارش می دهد؛
مدیر شبکه بهداشت و درمان لنده از برگزاری اولین کمیته شهرستانی پسماند در این شهرستان خبر داد. 
کد خبر: ۶۱۱۶۰۷
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۳۹۷ - ۰۴:۱۷ 27 May 2018

به گزارش خبرنگار تابناک کهگیلویه و بویراحمد از لنده، امراله خانی با بیان اینکه دفع صحیح زباله علاوه بر اینکه باعث جلوگیری از انتشار بیماری ها می شود در زیباسازی چهره ی شهر و روستاها نیز بسیار موثر است، اظهار داشت: زباله های روستاهای مجاور شهر باید در جایگاه زباله شهری ریخته شوند و دهیاری های روستاهای دارای ماشین حمل زباله با سایر روستاها جهت حمل زباله همکاری نمایند.

وی ادامه داد: جایگاه دفع زباله در روستاهای قیام، چهارراه آل طیب، ده غندی، تراب و مونه به صورت اصولی و استاندارد تعیین نشده و ضروری است تا یک ماه آینده این جایگاه ها در مکان مناسب تعیین شود.

امراله خانی ابراز داشت: با توجه به مشکلات زیست محیطی که در سال گذشته توسط متصدیان طرح ماهی های رودخانه موگرمون و کشتارگاه لنده وجود داشت، تهیه دستگاه لاشه سوز جهت جلوگیری از آلودگی های زیست محیطی و انتقال بیماری ها نیز مصوب شد.

خانی نظارت بر دفع زباله های عفونی شهر لنده توسط شبکه بهداشت و برنامه ریزی برای جداسازی زباله ها از مبدأ تولید توسط شهرداری را از دیگر مصوبات کمیته پسماند شهرستان لنده عنوان کرد.

اولین کمیته شهرستانی کنترل پسماند با حضور اعضای شورای سلامت، مدیریت و کارشناسان واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان لنده در محل سالن کنفرانس شهرداری تشکیل شد. 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار