معاون درمان سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه دریافت نوبت در مراکز درمانی تامین اجتماعی با ۵ روش انجام می‌شود، گفت: این خدمات بدون دریافت هزینه انجام می‌شود.
کد خبر: ۶۰۸۳۸۸
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۸ 20 May 2018

 به گزارشمیزان، مهدی درخشان معاون درمان سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: سازمان تامین اجتماعی به منظور افزایش رضایتمندی بیمه شدگان این سازمان، پذیرش غیرحضوری و مکانیزه در مراکز درمانی ملکی تامین اجتماعی را با مزایای تسهیل و تسریع در سرویس دهی به مراجعان، کاهش سفر‌های درون شهری غیرضروری، کاهش خطا‌های عمدی و غیرعمدی انسانی، امکان اطلاع رسانی به بیمار در صورت کنسل شدن نوبت‌ها، مدیریت بهتر صف انتظار و کاهش ازدحام در مراکز درمانی، امکان کنترل و احراز هویت مناسب تر، امکان اطلاع از ساعت تقریبی ویزیت، عدم نیاز به اینترنت یا نصب نرم افزار بر روی موبایل در صورت استفاده از کد‌های دستوری سامانه USSD و عدالت در دسترسی به خدمات، فراهم آورده است.

وی ضمن تاکید بر اینکه سازمان تأمین اجتماعی برای نوبت دهی غیرحضوری (تلفنی و اینترنتی) به مخاطبین سازمان در مراکز درمانی تابعه، هیچگونه وجهی دریافت نمی‌کند، به بیمه‌شدگان هشدار داد تا فریب افراد سودجو در شبکه‌های مجازی را نخورند.

درخشان افزود: هیچ گونه تماس و ارتباط مجازی از سوی این سازمان با بیمه شدگان و بازنشستگان برای دریافت وجه انجام نمی‌شود و خدمات نوبت دهی غیرحضوری در مراکز ملکی این سازمان کاملا رایگان است.

معاون درمان سازمان تامین اجتماعی تصریح کرد: هر طرح و برنامه جدیدی در این خصوص، از طریق رسانه‌های جمعی به اطلاع عموم می‌رسد و بیمه شدگان و بازنشستگان، اخبار سازمان تأمین اجتماعی را فقط از پایگاه اطلاع رسانی این سازمان، مرکز ارتباطات مردمی این سازمان با شماره تماس ١٤٢٠ و یا رسانه‌های رسمی و نشریات کثیرالانتشار پیگیری کنند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار