سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از حادثه آتش سوزی در پارکینگ یک ساختمان 5 طبقه مسکونی در خیابان ایت الله کاشانی خبر داد و گفت: با تلاش آتش نشانان 40 نفر از ساکنان این ساختمان در میان دود غلیظ به سلامت خارج شدند.
کد خبر: ۶۰۸۱۴۴
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۰:۱۶ 20 May 2018

سید جلال ملکی در گفت و گو با ایرنا افزود: ساعت 2 و 51 دقیقه بامداد امروزحادثه آتش سوزی در پارکینگ یک ساختمان مسکونی در خیابان آیت الله کاشانی خیابان گلهای دوم به سامانه 125 اعلام و بلافاصله ماموران 3 ایستگاه آتش نشانی با تجهیزات کامل به محل حادثه اعزام شدند.
وی بیان کرد: در پارکینگ یک ساختمان 5 طبقه 10 واحدی 2 دستگاه خودرو 206 و پورشه به همراه یک دستگاه موتور سیکلت دچار آتش سوزی شده بودند و آتش در حال سرایت به اطراف بود.
ملکی ادامه داد: بر اثر این آتش سوزی دود بسیار غلیظی ساختمان را فرا گرفته بود و تعدادی از ساکنان این ساختمان در وضعیت نا ایمن قرار داشتند که آتش نشانان همزمان با خاموش کردن آتش وارد طبقات شدند و 40 زن، مرد و کودک را از طریق پشت بام ساختمان کناری از محل حادثه به سلامت خارج کردند.
وی خاطرنشان کرد: با تلاش آتش نشانان آتش در محل مهار شد و در این حادثه یک آتش نشان دچار مصدومیت جزیی شد که تحویل عوامل اورژانس شد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران علت این آتش سوزی را در دست بررسی کارشناسان اعلام کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار