دریادار جمیل بوردا سوسا در بازدید از مجتمع فاز سه شهر جدید پرند که بخشی از آن براساس سازه های LSF ساخته شده است، گفت: واقعیت این است که این امکانات موجود در ایران، در کشورما وجود ندارد.
کد خبر: ۶۰۵۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 14 May 2018

به گزارش روابط عمومی شرکت تراسازه تبریز؛ دریادار جمیل بوردا سوسا، فرمانده ارتش بولیوی، روز گذشته در بازدید از واحدهای مذکور در شهر جدید پرند که براساس سازه های LSF ساخته شده است، ابراز داشت: همه چیز بسیار جالب و زیباست.

او ضمن بازدید داخلی از یک واحد تحویل شده به مالک بیان کرد: واقعیت این است که این امکانات موجود در ایران، در کشورما وجود ندارد. ما در تامین حرارت خانه ها به جهت تکنولوژی با مشکلاتی مواجه هستیم تا بتوانیم مانع از هدر رفتن انرژى شوییم. در کشورما هنوز خانه ها و ساختمان هایی وجود دارد که کاملا با نمک ساخته شده است.

در ابتدای این جلسه؛ حمید فاضل، رئیس هیئت مدیره شرکت تراسازه تبریز با ارائه توضیحاتی در مورد سازه های LSF و استفاده از آنها در ایران، خاطرنشان کرد: این سازه ها در مدت زمان بسیار کمتری نسبت به سازه های دیگر ساخته شده و خوشبختانه جمهوری اسلامی ایران در استفاده از این تکنولوژی پیشگام بوده و تا به امروز این شرکت توانسته است با بسیاری از کشورهای آمریکای جنوبی وارد مذاکره و عقد تفاهم و قرار داد شود.

در پایان این مراسم بازدید؛ حمید فاضل، به رسم یادبود تابلویی متصور از شهیدان باقری و زین الدین و همت در یک سنگر، یک جلد نهج البلاغه و یک جلد شاهنامه فردوسی را به دریادار جمیل بوردا سوسا اهدا کرد.

گفتنی است؛ شرکت تراسازه تبریز در فروردین ماه سال جاری، تفاهم نامه ساخت و تحویل چند مجتمع مسکونی و دو بیمارستان را در کشور بولیوی امضاء کرده است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار