فرمانده انتظامی فارس با اشاره به اینکه پلیس در ایام ماه مبارک رمضان با افراد روزه خوار برخورد جدی خواهد داشت، گفت: نیروی انتظامی همه ساله در ماه مهمانی خدا، فضا را برای روزه داران فراهم می کند.
کد خبر: ۶۰۴۶۴۴
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۹ 12 May 2018

تابناک فراس به نقل از شبستان: سردار سرتیپ دوم احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی فارس امروز (22 اردیبهشت) در جمع خبرنگاران با اشاره به ایام ماه مبارک رمضان، گفت: نیروی انتظامی همه ساله در ماه مهمانی خدا، فضا را برای روزه داران فراهم می کند.

 

وی با اشاره به اینکه همه ساله در این ماه جرائم کاهش پیدا می کند که جای خوشحالی دارد، اظهار داشت: پلیس وظیفه دارد تا ارزش ها و آرمان های اسلامی را پاس بدارد.

 

رئیس پلیس فارس با یادآوری این مطلب که تحکیم پیوندهای اخلاقی و هنجارهای دینی باید در این ماه مورد توجه عموم باشد و پلیس از این رو با روزه خواران و افرادی که به طور عمدی و علنی روزه خواری می کنند، برخورد خواهد کرد، اضافه کرد: پلیس وظیفه دارد محیطی امن برای روزه داران عزیز را ایجاد کند و پیشگیری از روزه خواری در دستور کار پلیس قرار می گیرد.

 

سردار گودرزی با یادآوری این مطلب که روانسازی و تسهیل رفت و آمد در محل های برگزاری برنامه های مذهبی در ایام شب های قدر و عزاداری حضرت امیرالمومنین علی (ع)، از دیگر برنامه های پلیس در این ماه است، افزود: حفظ شان ماه مبارک رمضان باید در دستور کار باشد.

 

این مقام نظامی با اشاره به کشف چند فقره کلاهبرداری، گفت: شخصی با ظاهر آراسته اقدام به پیش فروش آپارتمان می کرده که 47 پرونده در این خصوص در بخش های مختلف شهر واصل شد و وی به نزدیک به 50 میلیارد ريال کلاهبرداری اعتراف کرده است.

 

وی با اشاره به کشف باند چاپ و توزیع دلار تقلبی، اظهار داشت: از یک باند چهار نفره 234 قطعه 100 دلار تقلبی و 23 هزار و 600 دلار جعلی کشف شد که متاسفانه مقداری از این دلار ها وارد بازار شده است.

 

سردار گودرزی با تاکید بر اینکه 10 میلیارد ريال کلاهبرداری توسط شخصی انجام شده که وی اقدام به کپی کارت های اعتباری افراد می کرده و با تخلیه حساب بانکی افراد، این میزان پول را کلاهبرداری کرده است، یادآور شد: وی پول ها را در طلا فروشی و صرافی خرج می کرده و کپی کارت های افراد هم از طریق یک دستگاه کارت خوان سیار شکل می گرفته و از این رو باید مردم در این خصوص حواس خود را جمع کنند و رمز کارت بانکی را در اختیار هیچ کس نگذارند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار