بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) 10 مسجد در روستاها و مناطق محروم استان فارس می‌سازد.
کد خبر: ۶۰۴۳۷
تاریخ انتشار: ۲۰ تير ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۸ 11 July 2015

تابناک فارس به نقل از بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره): این بنیاد اجتماعی و اقتصادی برای ساخت مساجد یاد شده، در مجموع 10 میلیارد ریال هزینه خواهد کرد.

بنیاد برکت در ادامه‌ برنامه‌های ساخت اماکن مذهبی و فرهنگی در نقاط محروم و کم‌تر برخوردار کشور، این مساجد را احداث می‌کند.

روستای پوسکان از توابع کازرون، روستاهای قصرقمشه، اکبرآباد و شهرک برق از توابع شیراز، روستاهای قلعه پیرو و نورآباد از توابع ممسنی، روستای پشتکوه از توابع داراب، روستای اهرم از توابع فراشبند و روستای باباگورین و مرکز شهر رستم، محل ساخت این مساجد به شمار می‌روند.

این بنیاد هم‌چنین تکمیل و تجهیز مسجدی در روستای مورپهن از توابع اقلید را با هزینه‌ی 100 میلیون ریال متقبل شده است.

ساخت اماکن مذهبی و فرهنگی در هفت سال گذشته که بنیاد برکت تأسیس شده، مورد توجه مسئولان این بنیاد بوده است.

این بنیاد تاکنون قراردادهایی را برای ساخت 305 مسجد در مناطق روستایی کشور منعقد کرده که از این تعداد 170 مسجد به بهره‌برداری رسیده است.

بنیاد برکت تاکنون صدها طرح دیگر در زمینه‌ی توانمندسازی اقتصادی، امور زیربنایی و محرومیت‌زدایی و ساخت اماکن آموزشی در مناطق محروم این استان دنبال کرده است.

این بنیاد در آذرماه سال 86 توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تأسیس شد تا علاوه بر توانمندسازی اقتصادی مناطق محروم، خدمات زیربنایی دیگری به این مناطق ارایه کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار