به مناسبت گرامیداشت هفته معلم از اولین معلم ورزش شهرستان تفت با حضور مدیرکل ورزش و جوانان استان تجلیل به عمل آمد.
کد خبر: ۶۰۲۱۶۴
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۵ 07 May 2018

مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد به همراه سیداحمد هاشمی معاون توسعه ورزش و ناصر آبیاری رئیس گروه فرهنگی و تربیتی این اداره کل ، علی اصغر حسینی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان تفت ، محمد آرمین دبیر بازنشسته و رئیس هیات تنیس استان و جمعی از کارکنان اداره ورزش و جوانان شهرستان تفت با حضور منزل علی محمد محمدی اولین دبیر معلم این شهرستان از مقام شامخ این معلم گرانقدر تجلیل کرد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در جریان این دیدار و تجلیل گفت: پیشکسوتان گنجینه های طلایی هستند و باید از آنان به عنوان یک سمبل و الگو یاد کرد و این عزیزان که عمر با برکت خود را در ورزش صرف کرده اند و تجربه های فراوانی را در کارنامه خود دارند ، باید ورزشکاران و جوانان و نوجوانان امروز از تجربیات و اندوخته ای آنان به خوبی استفاده کنند.

شریعتی افزود: جایگاه معلمان عرصه فراموش نشدنی است و هر جای از جامعه و خانواده را نظاره کنیم اثر کار معلمان وجود دارد و همه آحاد جامعه مدیون خدمات این عزیزان هستند و باید با ارج نهادن به این قشر تلاشگر، دین خود را به مقام رفیعشان بطور شایسته ادا کنند.

وی اظهار داشت: امروز همان طور که درجامعه به آموزش نیاز است باید به جسم سالم و روح و روان شاداب هم توجه گردد. بنابراین وظیفه خود دانستیم تا از معلم عزیزی که درکنار علم آموزی به گسترش وترویج فرهنگ ورزش در زمینه های مختلف تلاش می کند تشکر و قدردانی کنم.

در پایان این دیدار از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان و همچنین اداره شهرستان تفت با اهداء لوح سپاس و هدایایی از این معلم ورزش  قدردانی شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار