رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران از ساخت ۴۰۰ واحد مسکونی طی دو سال گذشته برای محرومین خبر داد.
کد خبر: ۶۰۱۳۱۷
تاریخ انتشار: ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۲۱ 06 May 2018

به گزارش تابناک : سرهنگ غلامرضا شریعتی صبح یکشنبه در جمع خبرنگاران رسانه های گروهی اظهار کرد: در این راستا مبلغ ۱۵ میلیون تومان از سوی دولت و ۱۵میلیون تومان دیگر از سوی خیرین تامین می شود.

وی اضافه کرد: خیرین مازندران ۷ میلیارد و ۶۲۵ میلیون تومان در حوزه ساخت مسکن محرومین کمک کردند.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران یادآور شد: در راستای تامین زمین برای ساخت مسکن محرومین دچار مشکل هستیم و در صورت آماده سازی زمین از سوی مددجویان، آمادگی داریم ساخت مسکن بیشتری را شروع کنیم.

شریعتی از فعالیت ۷۰۰ گروه جهادی در استان خبر داد و افزود: گروه های جهادی در زمینه بهداشت و درمان، عمرانی و زیرساخت فعالیت می کنند.

وی با اعلام اینکه زمینه فعالیت گروه های جهادی، هدف گذاری شده است، خاطرنشان کرد: بیش از ۶۰ محله کم برخوردار در حاشیه شهرها وجود دارد که درصدد هستیم فعالیت مان را در این مناطق گسترش دهیم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران با اشاره اینکه گروه های جهادی ۵۳ واحد مسکونی در مناطق زلزله زده کرمانشاه را در دست ساخت دارند، افزود: ۳۰ مسکن از واحدهای در دست اجرا در هفته آینده و مابقی تا پایان خرداد به بهره برداری می رسد.

شریعتی اضافه کرد: محرومیت زدایی در سه دهستان شهدا بهشهر، پشتکوه ساری و سه هزار تنکابن را در دست اجرا داریم و تلاش می کنیم طی چهارسال آینده نیازهای زیرساختی و اشتغال این مناطق رفع شود.

وی با بیان اینکه در راستای اقتصاد مقاومتی، آموزش، توانمندسازی و تسهیلات را در دستور کار داریم، یادآور شد: طی ۵ سال گذشته ۱۵۰ میلیارد تومان تسهیلات در این راستا پرداخت شد و امسال هم در این رابطه هیچگونه محدودیتی نداریم.

رئیس سازمان بسیج سازندگی مازندران با تاکید بر اینکه در راستای تامین امنیت غذایی، ایجاد اشتغال در زمینه کشاورزی و صنایع تبدیلی کشاورزی را مدنظر داریم، گفت: ایجاد ۳ هزار کارگاه شغلی را هدف گذاری کردیم و قبل از پرداخت تسهیلات، به موضوع آموزش های فنی و حرفه ای می پردازیم.

شریعتی با اشاره به اینکه در حوزه زیرساخت، ۵۰۰ پروژه دولت را در دست اجرا داریم، اضافه کرد: در این راستا، اجرای ۱۵۰ میلیارد تومان پروژه شروع و برای سالجاری نیز ۳۰ میلیارد تومان اعتبار نیز ابلاغ شد.

وی افزود: در حوزه راهسازی، اجرای ۱۰۰ کیلومتر از راه های صعب العبور را در دست اجراست و برای هر کیلومتر، ۲۰۰ میلیون تومان هزینه خواهد شد.

 

 

منبع : قدس آنلاین 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار