رئیس هیئت کاراته قم خبر داد؛
رئیس هیئت کاراته استان قم از کسب ۳ مدال کاراته کاهای قمی در مسابقات نونهالان پسر کشور خبر داد.
کد خبر: ۶۰۰۹۸۶
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۱ 05 May 2018

به گزارش تابناک قم،علیرضا برخورداری اظهار داشت: مسابقات کاراته قهرمانی نونهالان کشور انتخابی تیم ملی در حالی روز جمعه در سالن ورزشی طالقانی شهر ری به پایان رسید که کاراته کاهای نونهال قمی در این مسابقات حضور پرفروغی داشتند.

وی افزود: تیم کاراته قم در این مسابقات ۳ مدال کسب کرد که یک مدال آن در بخش کاتا به دست آمد به طوری که متین محمدی یکتا از قم در کاتای انفرادی در حضور ۵۹ کاتارو همراه با کاتارویی از کردستان مقام سوم مشترک را به دست آورد و صاحب گردن آویز برنز شد.

رئیس هیئت کاراته استان قم گفت: در بخش کومیته، قم صاحب یک طلا و یک برنز شد به گونه‌ای که تنها مدال طلای تیم اعزامی از استان قم در وزن منهای ۴۷ کیلو به دست آمد و مهدی محمدی موفق به کسب مدال طلا شد. در این دسته ۸۳ کاراته کا حاضر بودند.

برخورداری بیان داشت: همچنین رضا دهقان موری آبادی از قم در وزن ۵۲-کیلوگرم در حضور ۸۴ کاراته کای این وزن همراه با یک مازندرانی صاحب مقام سوم مشترک شد و دومین برنز تیم اعزامی قم را کسب کرد تا در نهایت قم با یک طلا و دو برنز به کار خود پایان دهد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود عنوان کرد: ثبت نام مسابقات استانی کاراته دختران قم در سبک‌های آزاد در تمام رده‌های سنی و سبک‌های کنترلی در رده‌های سنی خردسالان و نونهالان در هر ۲ بخش کاتا و کومیته روز یکشنبه از ساعت ۱۵ الی ۱۷ در محل خانه کاراته انجام می‌شود.

رئیس هیئت کاراته استان قم تصریح کرد: مسابقات قهرمانی کاراته آسیا در رده سنی نوجوانان، جوانان و امید ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت در اوکیناوای ژاپن برگزار می‌شود و ابولقاسم پایدار دبیر شورای داوران هیئت کاراته استان قم جهت قضاوت در این مسابقات عازم ژاپن شد.

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار