دبیر هیات کاراته قم، از عنوان چهارمی استان قم در رقابت‌های انتخابی تیم ملی نونهالان خبرداد.
کد خبر: ۶۰۰۴۴۳
تاریخ انتشار: ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۴:۳۸ 05 May 2018

 

به گزارش تابناک قم، سعید برخوردار عنوان کرد: دومین دوره مسابقات کشوری انتخابی تیم ملی نونهالان، 13و 14 اردیبهشت در شهر ری استان تهران برگزار شد و استان قم در این رقابت‌ها، موفق به کسب یک مدال طلا و دو برنز شد.

وی افزود: در روز اول این رقابت‌ها، متین محمدی یکتا، در بخش کاتا به مقام سوم دست یافت و جواز حضور در اردوی تیم ملی را کسب کرد؛ محمد سلطانی، مربیگری این بازیکن را برعهده دارد.

دبیر هیات کاراته قم تصریح کرد: رضا دهقان، دیگر نماینده استان قم در این رقابت‌ها نیز، در وزن -52کیلوگرم، مدال برنز راکسب کرد و به اردوی تیم ملی راه یافت؛ دهقان شاگرد مجید عبدالحسینی، سرمربی تیم ملی کاراته امید کشور است و با تمرینات این مربی، در این رقابت‌ها، حضور پیدا کرده بود.

وی ادامه داد: در روز دوم و پایانی رقابت‌ها، مهدی محمدی در وزن -47کیلوگرم، با پیروزی برابر تمامی رقبا، مدال طلا را کسب کرد و به عنوان نفر اول به اردوی تیم ملی راه یافت؛ محمدی تحت هدایت محمد نجفی در این رقابت‌ها شرکت کرده بود.

برخوردار خاطر نشان کرد: در پایان این رقابت‌ها، تیم استان قم با 1مدال طلا و دو برنز، در مجموع چهارم شد؛ تیم تهران در این رقابتها به مقام قهرمانی دست یافت، گیلان و کرمان مشترکا دوم شدند و مازندران نیز در جایگاه سوم قرار گرفت.

وی همچنین بیان کرد: مسابقات قهرمانی آسیا رده سنی نوجوانان ، جوانان و امید ۲۰ تا ۲۳ اردیبهشت در اوکیناوای ژاپن برگزار می‌گردد و ابولقاسم پایدار دبیر شورای داوران هیات کاراته استان جهت قضاوت در این مسابقات امروز عازم این رقابت‌ها شد.

دبیر هیات کاراته استان قم ادامه داد: همچنین استاژ و ارتقا داوری از ۱۵ تا ۱۹ اردیبهشت در اوکیناوای ژاپن برگزار می‌گردد و پایدار جهت ارتقا درجه داوری خود در این دوره شرکت می‌کند.

 

 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار