نماینده مردم تفت و میبد در مجلس:
نماینده مردم میبد و تفت در مجلس شورای اسلامی با بيان اين كه بکارگیری جوانان در ورزش سرمایه‌گذاری است، بازگشت سرمايه در اين حوزه ار نيازمند مدیریت بهینه دانست.
کد خبر: ۵۹۸۶۸۴
تاریخ انتشار: ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۰۰ 30 April 2018

دکتر «کمال دهقانی» در نشستی که به مناسبت روز جوان در میبد برگزار شد، ضمن تبریک این روز گفت: اهمیت به قشر جوان و برطرف کردن نیازهای جسمی و روحی آنها کمک به سلامت جامعه است و اکنون در امر ورزش که باعث نشاط و شادابی در جوانان خواهد شد باید به این امر اهتمام ویژه ورزید. 

وی با اشاره به این که به کارگیری جوانان در ورزش یک سرمایه‌گذاری است نه هزینه، گفت: ورزش، فرصتی است برای جوانان در تمام زمینه‌ها و باید ورزش را  یک اولویت مهم دانست و برای برگشت سرمایه در امر ورزش، مدیریت بهینه در این حوزه صورت بگیرد. 

دهقانی افزود: امروزه با وجود مشکلات متعددی که در زمینه‌های مختلف گریبانگیر جامعه شده است برای حل بعضی از آنها باید جوانان را در امر ورزش تشویق کرد زیرا ورزش خیلی از معضلات و آسیب‌های اجتماعی جامعه را کم خواهد کرد. 

نماینده مردم تفت و میبد در مجلس بیان کرد: اگر به ورزش اهمیت داده شود و مسئولان تمام توان و تلاش خود را در این راستا به خوبی انجام دهند تا جوانان و عموم مردم به ورزش روی آورند، ديگر نیازی به توسعه بیمارستان‌ها نخواهد بود و این یک پیشگیری در امر سلامت جامعه است.

وي افزود: اگر ورزش در جامعه پررنگ شود، قطعاً جوانی به سمت اعتیاد کشیده نخواهد شد و این به معناي نجات یک خانواده است. 

دهقانی نگاه خیرین را به ورزش نگاه انسان‌دوستانه و خیرخواهانه دانست و گفت:شهرستان میبد دارای ظرفیت‌های خوب ورزشی است که باید آنها را شناسایی کرد و با در اختیار گذاشتن  امکانات مناسب برای جوانان در این امر مهم از این قشر بهره گرفت.

وي افزود: امروز به کمک خیرینی که با عشق کار کنند، نیازمند هستیم و مسئولان در این راستا تمام تلاش و توان خود را انجام خواهند داد تا در رفع مشکلات جوانان قدمی بردارند و مجلس شوراي اسلامي نيز تا حد توان در این راستا دست از تلاش بر نخواهد داشت. 

«مسعود شریعتي» مدير كل ورزش و جوانان استان نيز در اين نشست با تبريك روز جوان، گفت: ورزش تنها امری است که در آن سانسور وجود ندارد و لازم نیست هیچ گونه آدابی رعایت شود. 

وی با اشاره به معلمان ورزش به عنوان مدیران لایق و دلسوز، افزود:جایگاه معلم ورزش جایگاه سخت و ویژه است و از این حیث مهم و پراهمیت است چرا که در نوع خود دو تربیت را در بر دارد.

شريعتي در اين باره اظهار كرد: معلمان دیگر فقط یک تربیت را برعهده دارند ولی معلمان ورزش هم علم ودانش را آموزش می‌دهند و هم رفتار را آموزش می‌دهند و آن هم در یک کلاسی به وسعت یک سالن ورزشی یا یک حیاط مدرسه که بسیار اثرگذار است.

وي معتقد است، معلمان ورزش  اخلاق‌ها و منش‌هایی را در ميادين ورزشي مي‌بينند كه شاید پدر و مادر آنها را در خانه نمی‌بینند و چنان انها را اصلاح می‌کنند تا جوانی به بیراهه نرود كه این برای معلمان، باقیات صالحات به حساب خواهد آمد.

شریعتی در بحث هیئت‌های ورزشی، عشق را سرلوحه مدیریتی آنان دانست و بیان كرد: در هیئت‌داری ورزشی فقط باید عاشق بود و عاشقانه آن را ادامه داد.

«فلاح» فرماندار میبد هم در اين نشست با اشاره به ظرفیت‌ها و کمبودهای ورزشی شهرستان میبد، در جهت رفع مشكلات قول مساعدت و همکاری داد.

در ابتدای این نشست هر یک از  جوانان و مدیران هیئت‌های ورزشی از کمبودها و مشکلات ورزشی شهرستان سخن گفتند. 

منبع: ایسنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار