مدیرکل ارشاد استان یزد از راه‌اندازی و تدوین سند توسعه فرهنگی شهرستان‌های یزد خبر داد.
کد خبر: ۵۹۷۰۹۱
تاریخ انتشار: ۰۸ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۴۶ 28 April 2018

مجید جوادیان‌زاده در دیدار فرماندار و اعضای شورای شهر مهریز با اشاره به اهمیت مسئله فرهنگ و توجه به آن در یک جامعه اظهار داشت: نبود فرهنگ جامعه را به عقب هدایت و از پیشرفت در مباحث مختلف می‌کند.

مدیرکل ارشاد استان یزد با بیان اینکه برخی مشکلات فرهنگی و اجتماعی در استان یزد وجود دارد تصریح کرد: در این راستا سند توسعه فرهنگی هر شهرستان در حال برنامه‌ریزی و تدوین است.

وی خاطرنشان کرد: برای هماهنگی هر چه بیشتر دستگاه‌ها به‌زودی جلسات برنامه‌ریزی تهیه و تدوین سند فرهنگی هر شهرستان استان یزد برگزار می‌شود.

جوادیان‌زاده با اشاره به اینکه برند فرهنگی شهرستان‌های استان یزد در حال آماده‌سازی است گفت: این برنامه یکی از مهمترین برنامه‌های اداره کل ارشاد استان یزد در سال جدید است.

مدیرکل ارشاد استان یزد اضافه کرد: گفتمان مسئولیت فرهنگی و اجتماعی در دستور کار جدی اداره کل ارشاد است که امیدواریم در سال جدید بتوانیم به اهداف مورد نظر در استان دست یابیم.

وی عنوان کرد: شورای فرهنگ عمومی نقش بسیار مهم در مسائل و مباحث مختلف دارد و با توجه به وجود ارزش‌های مشترک فرهنگی، جلسات متناوب و کارشناسی شورای فرهنگ عمومی در هر شهرستان شکل می‌گیرد که این مسئله باید تقویت و مورد توجه قرار گیرد.

در ادامه این نشست فرماندار و اعضای شورای شهرستان مهریز به ظرفیت‌های و پتانسیل‌های فرهنگی این شهرستان اشاره و به ارائه دیدگاه‌ها و برخی مشکلات فرهنگی و هنری پرداختند.

منبع: تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار