مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد با اشاره به اینکه باید احساس تعلق فرهنگی را در جامعه تقویت نماییم،اظهار داشت:امکان زیست فرهنگی درهرمنطقه استان یزد ضرورت مهم بشمار می رود.
کد خبر: ۵۹۶۵۹۸
تاریخ انتشار: ۰۶ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۸:۱۰ 26 April 2018

مجید جوادیان زاده در دیدار فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهر مهریز با بیان این مطلب تاکید کرد که قحطی فرهنگی جامعه را به قهقرا هدایت می کند.
به گفته وی در حال حاضربا توجه برخی مشکلات فرهنگی و اجتماعی استان یزد سند توسعه فرهنگی هر شهرستان در حال برنامه ریزی و تدوین است.
وی ادامه داد:بدین منظور بزودی جلسات برنامه ریزی تهیه وتدوین سند فرهنگی هر شهرستان استان یزد برگزار می شود.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد مهمترین هدف ازتهیه سند توسعه فرهنگی را معنا به سطح زندگی عنوان کرد و افزود:ایجاد مسئولیت فرهنگی به جامعه مهم و ضروری است.
جوادیان زاده در ادامه با بیان اینکه گفتمان مسئولیت فرهنگی واجتماعی در دستور کار جدی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی است،تصریح کرد:آماده شدن برند فرهنگی هرشهرستان از دیگر برنامه های مهم این اداره کل است.
وی همچنین به نقش مهم شورای فرهنگ عمومی اشاره کرد و گفت:ارزش های مشترک فرهنگی با جلسات متناوب و کارشناسی شورای فرهنگ عمومی در هرشهرستان شکل می گیرد که این مسئله باید تقویت و مورد توجه قرارگیرد.
 در ادامه این نشست فرماندار و اعضای شورای اسلامی شهرستان مهریز به ظرفیت های و پتانسیل های فرهنگی این شهرستان اشاره و به ارائه دیدگاهها و برخی مشکلات فرهنگی و هنری پرداختند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار