نان سنگکی که گاهی انتظار می رود سنگش دندانت را بشکند، این بار تیغش مری و ریه زن کرمانی را شکافت.
کد خبر: ۵۹۵۸۹۳
تاریخ انتشار: ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۴ 25 April 2018

به گزارش ایرنا، وجود تکه ای 2 سانتی متری از جسمی خارجی شبیه تیغ موکت بُری در نان سنگک و بلع آن توسط یک زن در کرمان وی را 2 بار به اتاق عمل کشاند.
بوی نان تازه، زن را مُصر برای خوردن چند لقمه نان سنگک می کند، غافل از اینکه تیغ پنهان در نان ممکن است قاتل جانش شود.
تیغی که حالا نانوا از بودنش ابراز بی اطلاعی می کند و نایب رئیس اول اتحادیه صنف نانوایان استان کرمان نیز معتقد است، ممکن است در زمان آرد کردن گندم ها از تیغه دستگاهها جدا شده باشد، جان یک زن حدود 60 ساله را تهدید کرده و او را به بیمارستان و حتی اتاق عمل جراحی کشانده است.
ماجرا از این قرار است، که صبح روز جمعه، زن چند نان از نانوایی سنگک خریداری می کند و قبل از صرف صبحانه چند لقمه ای از نان سنگک را می خورد و بعد از بلع تکه های نان سنگک، احساس می کند تکه ای از قسمت برشته در گلویش گیر کرده است.
زن بلافاصله با دخترش تماس گرفته و از او می خواهد وی را به بیمارستان انتقال دهد، دختر نیز بعد از حضور بر بالین مادر به خیال خام در آمدن تکه های خشک نان چند ضربه به پشت وی می زند و بعد از تشدید احساس خفگی، مادرش را به بیمارستان پیامبر اعظم (ص) انتقال می دهد.
تشخیص اولیه دکتر نیز زخم شدن گلوی زن با نان برشته اعلام می شود اما بعد از عکسبرداری متوجه وجود تیغه ای در گلوی بیمار می شوند.
زن بعد از انتقال به بیمارستان افضلی پور شهر کرمان و به مدت بیش از سه ساعت تحت عمل جراحی ناموفق قرار می گیرد و بعد از آن برای مرتبه دوم شنبه هفته جاری از صبح تا ساعت 6 عصر به اتاق عمل می رود.
پزشک معالج «ایران جعفری» زنی که می رفت نان، قاتل جانش شود در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیمار روز جمعه با علائم درد و مشکل در بلع به بیمارستان افضلی پور کرمان مراجعه کرد.
محمدرضا لشکری زاده که فوق تخصص جراحی قفسه سینه را در رزومه کاری خود دارد به خبرنگار ایرنا افزود: بیمار تحت اعمال تشخیصی مانند سی تی اسکن قفسه سینه، گرافی از قفسه سینه و گردن و آندوسکپی قرار گرفت و محل قرار گرفتن تیغه حدود 2 سانتی متر مشخص شد.
وی ادامه داد: به دلیل اینکه در آندوسکپی تیغه رویت نشد در نهایت قفسه سینه و مری بیمار بر اساس یافته های گرافی و سی تی اسکن، باز و تیغه که در جدار مری گیر کرده بود رویت و خارج شد.
وی تصریح کرد: بعد از آن ترمیم مری انجام و اکنون حال عمومی بیمار خوب است.
نایب رئیس اول اتحادیه صنف نانوایان استان کرمان با اشاره بازدید صبح امروز خود از نانوایی نان سنگک مورد بحث گفت: این موضوع احتیاج به بررسی بیشتر دارد.
محمدرضا بحرینی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: احتمال می رود شی یافت شده در نان سنگک در آرد بوده باشد.
وی اظهار داشت: چگونگی وجود شی خارجی در نان سنگک از طریق کارشناسان این مجموعه در دست بررسی است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار