آبمیوه گیری پاناسونیک، آب انواع میوه‌ها را به سرعت و با کم ترین صدا و لرزش می گیرد و می توانید صبح خود را با یک نوشیدنی خوشمزه سالم آغاز کنید و می توان گفت هیچ نوشیدنی‌ای نمی تواند جای آب پرتقال را بگیرد.
کد خبر: ۵۹۵۴۶۶
تاریخ انتشار: ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۱:۱۹ 24 April 2018

 آب پرتقال بهترین آب میوه دنیا

بهترین آب میوه از نظر دانشمندان و متخصصان، آب میوه ای است که با داشتن آنتی اکسیدان به میزان کافی بدن را به سدی محکم در برابر بیماری ها تبدیل کند. پرتقال يكي از قديمي ترين ميوه هايي است كه بشر از آن استفاده مي كرده است و در حدود 500 سال قبل از ميلاد مسيح، كنفوسيوس از آن نام برده است. همه پرتقال را به عنوان منبع ویتامین C می شناسند اما شاید ندانید که از خوردن یک پرتقال درشت ۷۴ میلی گرم کلسیم به بدن شما خواهد رسید، در عین حال پرتقال پتاسیم مورد نیاز بدن شما را نیز تامین خواهد کرد. رنگدانه های زرد موجود در آب پرتقال با کاهش آسیب‌های ناشی از تابش نور خورشید بر پوست ارتباط دارد و گفته می‌شود که قابلیت انعطاف پذیری پوست را تقویت می‌کند. معمولاً یک لیوان 200 میلی لیتری آب پرتقال حاوی 60 میلی گرم ویتامین سی است. آب پرتقال را می توانید به راحتی با آبمیوه‌گیری های موجود در فروشگاه اینترنتی زنبیل، در منزل تهیه کنید و هر روز هزینه زیادی برای آبمیوه‌های سالم و طبیعی نپردازید.

آب پرتقال غنی شده با استرول‌های گیاهی به کاهش کلسترول بدن یا ال. دی. ال و التهاب مربوط به بیماری قلبی کمک می‌کند. بیماری قلبی به مشکلات مختلفی گفته می‌شود که عروق و عضلات قلب را تحت تأثیر قرار می‌دهند. از جمله این بیماری‌ها، فشار خون بالا و بیماری عروق کرونر هستند که به میزان قابل توجهی احتمال حمله قلبی یا سکته مغزی را افزایش می‌دهند. آبمیوه گیری پارس خزر از دستگاه‌های خوب قدیمی ایرانی است که می تواند به راحتی آب میوه ای ارزشمند را تهیه کند.

آب پرتقال بهترین آب میوه دنیا

در کنار این موضوع که آب پرتقال و سایر آب مرکبات سرشار از ویتامین D هستند، می توانند به عنوان یک آنتی اکسیدان بسیار قوی نیز عمل کنند. این ویژگی مرکبات به کاهش آزاد کردن رادیکال های آسیب زا در بدن کمک شایانی می کند. آبمیوه گیری پاناسونیک ، آب انواع میوه‌ ها را به سرعت و با کم ترین صدا و لرزش می گیرد و می توانید صبح خود را با یک نوشیدنی خوشمزه سالم آغاز کنید. هیچ نوشیدنی‌ای نمی تواند جای آب پرتقال را بگیرد. در واقع دانشمندان موفق شده اند با استفاده از یک روش خاص آزمایشگاهی برای اولین بار میزان آنتی اکسیدان موجود در آب پرتقال را اندازه گیری کنند، نتیجه به دست آمده آن ها را شگفت زده کرد زیرا این میزان آنتی اکسیدان در هیچ ماده غذایی دیده نشده بود. بنابراین نوشیدن آب پرتقال در ابتدای صبح بسیار ضروری تر از آن چیزی است که شما گمان می کنید، آن قدر مهم که حتی موجب چشم پوشی شما از خوردن قهوه یا چای بشود. برای گرفتن آب میوه‌‌های مختلف آب میوه گیری گاستروبک و آبمیوه گیری براون را هم امتحان کنید. این دو برند که از قیمت‌های خوبی برخوردارند، کیفیت خوبی هم دارند و از نظر صدا، لرزش و سرعت تایید شده هستند.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار