هدف از برگزاری این مسابقات رشد و تقویت فرهنگ گفت‌وگو، تحمل عقیده‌ی مخالف، احترام به دیگران، رعایت نوبت در صحبت، مدیریت زمان در حین صحبت کردن، اعلام شد.
کد خبر: ۵۹۳۹۴۴
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۹:۱۳ 21 April 2018

به گزارش «تابناک یزد»، معاون فرهنگی جهاددانشگاهی استان یزد و دبیر مرحله استانی این دوره رقابت‎‎ها گفت : اين مسابقات براي سومين سال پياپي در استان يزد و در سطح دانشگاه‌هاي استان برگزار می‎‎شود.


محمدرضا دهقانی هدف از برگزاری این مسابقات را رشد و تقویت فرهنگ گفت‌وگو، تحمل عقیده‌ی مخالف، احترام به دیگران، رعایت نوبت در صحبت، مدیریت زمان در حین صحبت کردن، تقویت، تفکر خلاق و نقاد، تمرین برای مستدل و منطقی سخن گفتن، تمرین برای تقویت روابط فردی و اجتماعی در بین قشر دانشجو اعلام کرد.


وی پرداختن به آموزش‌های عمومی در قالبی جذاب و اثرگذار جهت تقویت پایه‌های نظری و عملی شرکت‌کنندگان و تماشاگران  را از دیگر اهداف برگزاری این مناظره ها برشمرد.  


دهقانی اشاره کرد: دانشجویان علاقمند می ‎‎توانند از طریق مراجعه به حوزه فرهنگي دانشگاه محل تحصیل خود و تکمیل فرم ثبت ‎‎نام یا مراجعه به دبیرخانه مسابقات به نشانی دانشگاه یزد، ساختمان فجر، دفتر فرهنگی جهاددانشگاهی و تکمیل فرم ثبت ‎‎ نام یا از طریق تماس با دبیرخانه مسابقات با شماره تلفن ۳۸۳۰۲۳۷۵ در این باره اقدام کنند.


مرحله استانی این مسابقات در موضوعات مختلف اعم از اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و غیره در نیمه دوم اردیبهشت‎‎ماه برگزار می‎‎شود.

 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار