فوتسال قم با كناره‌گيري رسمي تيم فوتسال آتليه‌طهران از حضور در بيستمين دوره بازي‌هاي ليگ برتر باشگاه‌هاي كشور بار ديگر در آستانه انحلال قرار گرفت.
کد خبر: ۵۹۳۸۷۶
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۱ 21 April 2018

به گزارش تابناک قم، بعد از پایان نوزدهمین دوره لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور در دی‌ماه سال 1396 که با کسب رتبه پنجمی توسط تیم آتلیه‌طهران قم همراه بود و دیگر نماینده قم یعنی تیم هیات فوتبال با مدیریت و نتایج ضعیف خود سقوط کرد، همچنان سرنوشت تنها نماینده قم برای لیگ جدید در هاله‌ای از ابهام قرار دارد.

آتلیه‌طهران قم دومین تیم انصرافی از لیگ برتر سال 97

در شرایطی که برخی تیم‌های مطرح لیگ برتر فوتسال نظیر تاسیسات دریایی تهران کناره‌گیری رسمی خود از حضور در بیستمین دوره لیگ برتر فوتسال ایران در سال 1397 را رسما اعلام کرده‌اند، دومین تیمی که تصمیم به انصراف از حضور در لیگ جدید گرفت، تیم آتلیه‌طهران قم است.

مدیرعامل تیم فوتسال آتلیه‌طهران امروز با ارسال بیانیه‌ای رسما کناره‌گیری تیمش از حضور در فصل جدید مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور را اعلام کرد تا در فاصله زمانی باقی مانده تا شروع این رقابت‌ها، یک بار دیگر فوتسال قم خطر نابودی و انحلال را احساس کند.

استارت آتلیه‌طهران قم با قهرمانی سال 93 جام رمضان

رسول قلی‌زاده راجع به کناره‌گیری تیم آتلیه‌طهران قم از حضور در دوره بیستم لیگ برتر فوتسال ایران، اظهار کرد: تیم ما در سال 1393 تشکیل و برای نخستین‌بار در همان سال موفق به کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های جام رمضان فوتسال باشگاه‌های استان قم شد.

وی ادامه داد: پس از آن امتیازی برای حضور تیم در لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه‌های کشور را خریداری کردیم و به عنوان نماینده قم در مسابقات شرکت کردیم که خوشبختانه با صعود تیم به عنوان صدرنشین گروه خود همراه بود و در سال 1394 با تیم آرش که در همان سال قهرمان لیگ دسته دوم ایران شده بود ادغام شدیم و با مدیریت بنده و فقط با تفاضل گل کمتر از صعود به پلی‌آف لیگ برتر جا ماندیم.

صعود آتلیه‌طهران قم به لیگ برتر فوتسال در سال 96

مدیرعامل تیم فوتسال آتلیه‌طهران قم افزود: با این حال با تجربه‌ای که کسب کرده بودیم در سال 1395 به عنوان نایب‌قهرمان مسابقات لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور موفق به کسب مجوز صعود به بازی‌های فصل 1396 لیگ برتر باشگاه‌های کشور شدیم.

وی ابراز کرد: همه هزینه‌ها در این سال‌ها توسط اینجانب و بدون کمک از هیچ ارگانی بود، در سال 96 به عنوان نماینده دوم قم در لیگ برتر فوتسال ایران شرکت کردیم، در حالی که بسیاری از بازیکنان ما برای نخستین‌بار در مسابقات لیگ برتر وارد زمین می‌شدند.

ابتدای کار قول همکاری بسیاری به ما داده شد

قلی‌زاده بیان کرد: در ابتدای کار قول همکاری بسیاری به ما داده شد و به خاطر مشکلات مالی شخصیت تیم لیگ برتری را نداشتیم، در این سال مبالغی از طرف آقای آقاجانی، حسن عابدی مدیر کل ورزش و جوانان و زمردی مدیر سوهان محمدسیما به باشگاه کمک شد ولی این مبلغ کفاف تیم‌داری را نمی‌داد.

وی تصریح کرد: من و سیدامیر حسینی‌نژاد آقایی به دلیل مشکلات مالی و عدم جذب اسپانسر از حضور در مسابقات فصل 1397 لیگ برتر منصرف شده و دست تمام مسوولان، مربیان، بازیکنان، اصحاب رسانه و هواداران را که برای نماینده شهر مقدس قم زحمت کشیده‌اند را می‌بوسیم.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار