کرمانشاه- مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه گفت: بیمه شدگان بیمه سلامت استان کرمانشاه می‌توانند تمام خدمات سرپایی خود را از بخش دولتی و خصوصی دریافت کنند.
کد خبر: ۵۹۳۸۰۳
تاریخ انتشار: ۰۱ ارديبهشت ۱۳۹۷ - ۱۳:۳۷ 21 April 2018

به گزارش تابناک به نقل از مهر،کیومرث مظفری ، اظهار داشت: بیمه سلامت استان کرمانشاه امسال با ۳۴ دفتر پیشخوان برای صدور دفترچه‌های بیمه سلامت در سراسر استان، قرارداد منعقد
کرده است.

وی گفت: بیمه شدگان بیمه سلامت استان کرمانشاه با مجوز سازمان بیمه سلامت کشور می‌توانند تمام خدمات سرپایی خود را از بخش دولتی و خصوصی دریافت کنند.

مدیر کل بیمه سلامت استان کرمانشاه افزود: اجرای این طرح در دو بخش دولتی و خصوصی تنها به واسطه روی دادن زلزله سال گذشته به استان کرمانشاه اختصاص یافته است.

وی گفت: بالغ بر یک میلیون و یکصد و هفتاد هزار نفر از جمعیت استان شامل جمعیت روستاییان و عشایر و کارکنان دولت و سایر اقشار تحت پوشش بیمه سلامت هستند و ۱۰۴۰ موسسه درمانی سرپایی و بستری مشغول ارائه خدمت به این عزیزان هستند.

مظفری بیان کرد: در راستای تسهیل و تسریع در ارائه خدمت، با ۳۴ دفتر پیشخوان در سطح استان با اولویت مناطق محروم انعقاد قرار داد شده و کمتر از ۱۵ دقیقه دفترچه بیمه شدگان صادر و تحویل داده می‌شود.

 

منبع: مهر
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار