سرپرست هیأت بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم خبر داد
سرپرست هیأت ‌ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم از برگزاری مسابقاتی به مناسب روز جهانی هموفیلی در قم و مشخص شدن نفرات برتر آن خبر داد.
کد خبر: ۵۹۳۳۸۲
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۰ 20 April 2018

 

به گزارش تابناک قم،مرضیه آقایی ‌اظهار کرد: مسابقات ورزشی ویژه گرامیداشت روز جهانی بیماران هموفیلی با حضور بسیار خوب این عزیزان در دو رشته ورزشی دارت و شطرنج برنامه‌ریزی شد و برترین‌های خود را شناخت.

وی ادامه داد: در رقابت‌های رشته شطرنج این دوره محمدحسام جلوند بالاتر از سایر رقبای خود در صدر رده‌بندی ایستاد و به مقام قهرمانی دست یافت، همچنین امیرحسین حسین‌پور عنوان نایب‌قهرمانی را از آن خود کرد و عنوان سومی این پیکارها به محمداحسان جلوند تعلق گرفت.

سرپرست هیأت ‌ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم افزود: مسابقات خوب و جذابی را در رشته دارت نیز شاهد بودیم و در پایان امیر حسین سعیدی سکوی نخست رقابت‌های دارت را تصاحب کرد، ضمن اینکه علیرضا ساکی در جایگاه دوم ایستاد و مهدیه حسین‌خانی به مقام سوم این دوره از مسابقات بسنده کرد.

وی یاد آور شد: مسابقات ورزشی گرامیداشت روز جهانی بیماران هموفیلی در استان قم با حضور تعداد ۲۰ تن از عزیزان ورزشکار در رشته دارت و ۱۵ نفر در رشته شطرنج به انجام رسید و برترین‌ها جوایز و لوح‌های قهرمانی خود را در مراسمی با حضور روح‌الله رمضانی معاون توسعه ورزش و سیده‌لیلا عنبری مسول امور بانوان اداره کل ورزش و جوانان استان قم دریافت کردند.

آقایی که به عنوان جانشین سکینه باباخانی مسوولیت سرپرستی هیأت ‌ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء استان قم را در سال 1396 پذیرفته است، اظهار کرد: در حاشیه این مسابقات جشنواره نقاشی ویژه کودکان زیر هفت سال نیز برگزار شد که در پایان نیز به تمامی ۳۵ نفر شرکت کننده جوایزی تعلق گرفت.

وی در پایان تصریح کرد: هیأت ‌ورزش‌های بیماران خاص و پیوند اعضاء از ورزشکاران بسیار خوب و توانمندی برخوردار است، چنانکه در سال‌های گذشته موفق به کسب مدال‌های کشوری، بین‌المللی، آسیایی و جهانی متعددی برای ورزش قم شده و اگر مورد حمایت قرار بگیرد این موفقیت‌ها ادامه‌دار است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار