رئیس هیات سه گانه کهگیلویه وبویراحمد از اعزام ملی پوش سه گانه استان به رقابتهای سه گانه نیروهای مسلح خبر داد.
کد خبر: ۵۹۳۰۱۳
تاریخ انتشار: ۳۰ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۲:۳۴ 19 April 2018

آتیلا لوا رئیس هیات سه گانه از اعزام ملی پوش سه گانه استان به رقابتهای دوگانه نیروی های مسلح کشور و انتخابی سیزم خبر داد.
به گزارش تابناک کهگیلویه و بویراحمد به نقل از روابط عمومی و پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان کهگیلویه وبویراحمد ،آتیلا لوا رئیس هیات سه گانه از اعزام ملی پوش سه گانه استان به رقابتهای دوگانه نیروی های مسلح کشور و انتخابی سیزم خبر داد.
آتیلا لوا رئیس هیات سه گانه استان با بیان این خبر در گفتگو با پایگاه خبری و اطلاع رسانی اداره کل ورزش و جوانان استان گفت :مسابقات دوگانه نیروی های مسلح و انتخابی مسابقات سیزم در اصفهان برگزار می شود .
لوا ادامه داد:این رقابتها روز جمعه 31 فروردین ماه با حضور قهرمانان و ملی پوشان نیروهای مسلح بمدت یک روز در اصفهان برگزار می شود و از استان کهگیلویه وبویراحمد علی عباس نژاد ملی پوش تیم ملی سه گانه کشور حضور دارد.
رئیس هیات سه گانه استان و سرمربی تیم ملی تیم گانه کشور افزود :مسابقات دوگانه نیروی های مسلح و انتخابی تیم ملی نیروهای مسلح جهت اعزام به رقابتهای سیزم در دو ماده دو و دوچرخه برگزار می شود و شرکت کنندگان 10 کیلومتر دو ،40 کیلو متر دوچرخه سواری و 5 کیلو متر دو را طی خواهند کرد .
رقابتهای سیزم مرداد ماه به میزبانی کشور آلمان برگزار و نفرات برتر این مسابقات بهمراه دیگر نفرات برتر مسابقات نیروی های مسلح عازم این مسابقات می شوند.
اضافه می کنم آتیلا لوا رئیس هیات سه گانه استان و سرمربی تیم ملی ،در این مسابقات بعنوان مربی علی عباس نژاد را همراهی می کند .
برای این دو ملی پوش تیم ملی در این مسابقات آرزوی موفقیت داریم .
 
اعزام ملی پوش سه گانه استان ،عازم رقابتهای دو گانه نیروهای مسلح 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار