ابوالحسن حیدری ؛
سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی از انتشار فراخوان سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی خراسان شمالی خبر داد.
کد خبر: ۵۹۱۵۷۹
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۱۵:۴۶ 16 April 2018

به گزارش تابناک خراسان شمالی به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان خراسان شمالی؛ ابوالحسن حیدری با اعلام این خبر افزود: سیزدهمین جشنواره تئاتر استانی خراسان شمالی با هدف ارتقاء سطح کیفی آثار و ارتباط موثر تماشاگران با آثار نمایشی و گسترش دایره مخاطبان برگزار می شود.

وی از برگزاری جشنواره تئاتر استانی خراسان شمالی در یکی از شهرستان های استان خبرداد.

حیدری، با اشاره به شرایط شرکت در جشنواره گفت: در جشنواره تئاتر استانی صرفا آثار صحنه ای انتخاب و مورد داوری قرار خواهند گرفت و شیوه بررسی و نحوه انتخاب آثار نمایشی از میان متقاضیان به صورت حضوری و حین اجرای تئاتر خواهد بود.

وی در ادامه اظهار کرد: متقاضیان برای حضور در جشنواره لازم است با تکمیل فرم ارائه شده و ارسال مدارک درج شده در فراخوان آمادگی خود را برای حضور در جشنواره و مراحل ارزیابی و انتخاب به دبیرخانه جشنواره؛ واقع در انجمن هنرهای نمایشی استان اعلام نمایند.

حیدری تاکید کرد: آثار نمایشی با موضوع شعار سال (حمایت از کالای ایرانی )و همچنین فرهنگ بومی و آئینی خراسان شمالی،ملی، ارزش های اسلامی دفاع مقدس و معضلات اجتماعی در اولویت قرار خواهد گرفت و بدیع بودن و خلاقیت در اجرای آثار برای ارزیابی هیأت انتخاب تأثیر گذار خواهد بود.

سرپرست معاونت امور هنری اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی آخرین مهلت ثبت نام و ارسال مدارک از سوی هنرمندان را ٢٠ خردادماه سال جاری اعلام و خاطرنشان کرد: بازبینی آثار ارسالی هفته آخر تیرماه و برگزاری جشنوار ١٧ تا ١٩ مردادماه سال جاری خواهد بود.

یادآوری می نماید؛ علاقمندان می توانند آثار خود را به نشانی دبیرخانه: بجنورد، خیابان تربیت، مجتمع تئاتر شهر(گلشن)، دفتر انجمن هنرهای نمایشی استان ارسال و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفکس ٣٢٢٤٤١١٥ تماس حاصل نمایند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار