بارش شدید باران موجب ترافیک سنگین و قفل شدن معابر در تهران شد.
کد خبر: ۵۹۱۲۹۱
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۹:۴۹ 16 April 2018

به گزارش «تابناک تهران»؛سرهنگ رازقی رئيس مركز كنترل ترافيك پليس راهور تهران بزرگ گفت:بارش باران از شب گذشته موجب شد تا در برخی از معابر شاهد آبگرفتگی باشیم.

وی افزود:همزمانی بارش شدید باران با بار صبحگاهی ترافیک سبب شد بعضی از شبکه های اصلی و بزرگراهی با ترافیک پرحجم مواجه شوند.

رئيس مركز كنترل ترافيك پليس راهور تهران بزرگ با بیان اینکه در مسیر غرب به شرق شاهد ترافیک سنگین هستیم، افزود:در غرب به شرق بزرگراه حکیم ،خیابان آزادی در مسیر غرب به شرق، خیابان انقلاب در مسیر شرق به غرب، بخش شمالی بزرگراه آزادگان،مسیرغرب به شرق بزرگراه شهیدلشگری،بزرگراه نواب در مسیر جنوب به شمال ، جنوب به شمال بزرگراه امام علی(ع)، شرق به غرب بزرگراه بابایی،صدر،شرق به غرب بلوار ارتش نیز شاهد ترافیک هستیم.

سرهنگ رازقی گفت:با توجه به وضعیت معابر به رانندگان  توصیه می کنیم که قوانین و مقررات را رعایت کنند و با عوامل راهور تهران بزرگ همکاری داشته باشند.

از این رو پلیس راهور برای جلوگیری از ترافیک بیشتر و حوادث نکاتی را به شهروندان یادآور شد که به شرح زیر است:

مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران با هشدار به موتور سیکلت سواران اعلام کرد: با توجه به اینکه در روز‌های بارندگی سطح آسفالت در معابر و به ویژه خط کشی‌های ترسیم شده روی آن بسیار لغزنده است طبق ماده ١٦٩ آیین نامه رانندگی، راندن موتور سیکلت در چنین شرایطی ممنوع است از این رو به موتور سواران توصیه می‌شود از تردد در چنین شرایط جوی خودداری کنند.

روش صحيح رانندگی در روزهای بارانی كاهش سرعت و رعايت فاصله طولی با خوروی جلويی است.

در صورتيكه برف پاكن خوروی شما دچار نقص فنی است به هيچ عنوان در روز های بارندگی رانندگی نكنيد.
چرا كه خراب بودن برف پاك كن های وسايل نقليه در شرايط جوی بارندگی نمونه بارز نقص فنی است و برابر مقررات، رانندگان متخلف مشمول اعمال قانون با مبلغ ٣٠٠/٠٠٠ ريال ميشوند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار