"مهدی فخیم زاده کارگردان سرشناس کشور که در جاده چالوس دچار حادثه شده بود درساعت ۲صبح امروز بطور اورژانسی ازبیمارستان چالوس به بیمارستانی در تهران منتقل شد
کد خبر: ۵۹۱۲۵۲

بررسی نشانه‌های

دکتر سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام خبر فوق گفت : آقای فخیم زاده که بدنبال تصادف دچار مصدومیت شدید در ناحیه ی گردن و سر شده بود بامداد امروز پنجشنبه جهت ادامه درمان به تهران انتقال یافت.
گفتنی است فخیم زاده کارگردان و بازیگر سینما عصر روز گذشته در اثر تصادف دچار آسیب های سر و گردن و لگن گردید و بلافاصله پس از انتقال به بیمارستان چالوس تحت درمان و مراقبت های تخصصی تیم پزشکی قرار گرفت .

دکتر سید عباس موسوی رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران با اعلام این خبر افزود: عصر دیروز گزارش یک مورد حادثه تصادف بین دو دستگاه موتورسیکلت در ساحل چالوس به اورژانس مازندران اعلام گردید که بلافاصله یک دستگاه آمبولانس به محل اعزام شد و دو نفر مصدوم که یکی از آنان آقای فخیم زاده کارگردان و بازیگر سینما بود به بیمارستان طالقانی چالوس انتقال یافتند.
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت: در این تصادف آقای مهدی فخیم زاده از ناحیه لگن، سر و گردن و زیر چانه دچار مصدومیت شدید شد که پس از انتقال به بیمارستان توسط تیم پزشکی متشکل از متخصصین و جراحان رشته های تخصصی طب اورژانس، گوش و حلق و بینی و سر و‌گردن ، ارتوپدی ، جراحی عمومی ، جراحی مغز و اعصاب ، داخلی و قلب و عروق تحت درمان تخصصی قرار گرفت و در حال حاضر نیز در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان است.
دکتر موسوی افزود : با توجه به مصدومیت شدید ایشان از ناحیه ی سر و گردن ، وی در حال حاضر به دلیل مشکلات تنفسی در بخش مراقبت های ویژه (آی سی یو) تحت مراقبت های درمانی قرار داشته و به دستگاه ونتیلاتور متصل است و توسط پزشک‌ متخصص بیهوشی نیز تحت درمان قرار دارد .
رییس دانشگاه علوم پزشکی مازندران گفت : مراقبت های پزشکی تخصصی و فوق تخصصی بر روی ایشان ادامه دارد

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار