مدیرعامل سازمان مدیریت صنعتی در مراسم تودریع و معارفه عنوان کرد:
کد خبر: ۵۹۱۱۸۳
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۳۹۷ - ۰۸:۳۲ 16 April 2018

در پی حکم انتصاب دکتر ابوالفضل کیانی بختیاری بعنوان مدیر عامل سازمان مدیریت صنعتی از سوی رئیس هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران، مراسم معارفه مدیرعامل جدید سازمان برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت صنعتی، دکتر کیانی بختیاری دراین مراسم ضمن تشکر از حسن نظر و اعتماد ریاست هیات عامل سازمان گسترش و نوسازی صنایع ایران و همچنین رئیس هیات مدیره سازمان مدیریت صنعتی و ابراز امیدواری در پاسخگویی به این اعتماد طی سخنانی 10 راهبرد برای سازمان مدیریت صنعتی در افق جدید به شرح ذیل اعلام نمود:


1- اولين و مهمترين اقدام كه انجام خواهم داد احياء فلسفه وجودي ، كمك به توسعه صنعتي ، اعتلاي برند ، تدوين و توسعه آموزش هاي كاربردي معتبر در سطوح بين الملي و همسو با صنايع هدف ايدرو خواهد بود . عارضه يابي ، آسيب شناسي بنگاه ها و ايجاد كلينيك هاي صنعتي به منظور اصلاح ساختارهاي مديريت، منابع انساني، مالی و كسب و كار بنگاه ها از اهمیت بالایی برخوردار است.


2- ايفاي نقش هاي حاكميتي ، تعريف فعاليت هاي مساله محور ، تعامل دستگاه هاي اجرايي با هدف كمك به دولت براي تحقق برنامه هاي توسعه كشور است.


3- تقويت و بازآرايي فرهنگ سازماني سازمان مديريت صنعتي؛ اين سازمان بايد محل تردد اساتيد بزرگ مديريت كشور و مملو از نيروهاي متخصص و مجرب و دانشگران توانمند باشد. سازماني كه متولي اعطاي جايزه تعالي سازماني است و رتبه بندي شركت هاي برتر را انجام مي دهد خود نيز بايد متعالي و صاحب رتبه باشد.
سازمان متعالي از توانمندي علمي اجرايي برخوردار است و استراتژي روشن دارد و تمام سطوح كاركنان در امور سازمان مشاركت دارند، داری توانمندی پویا پویا و اثر گذار می باشد.


4- ارزش و دارايي سازمان هايي نظير سازمان مديريت صنعتي، به دارايي هاي فكري و سرمایه های نامشهود اين سازمان هاست، اينجانب براي ارتقاء اين دارايي نهایت تلاش را خواهم نمود.


5- در اين سازمان از اين پس محبوبيت و ارتقاء افراد به ميزان ارزش افزوده و اثر گذاري آنها در پيشبرد اهداف و برنامه هاي مصوب اين سازمان بستگی خواهد داشت و در اين فرآيند ممكن است كارشناس موثر، از مدير جايگاه و محبوبيت بالاتري برخوردار باشد. ما سازماني هستيم گر چه دولتي ولي مستقل از كمك هاي مالي دولت بنابراين علاوه بر مديريت هزينه بايد مديريت كسب و كار و در‌آمد را توسعه بدهيم.


6- توسعه تعاملات بين المللي و پرورش مديران جهان تراز را با بر نامه ريزي مجدد دنبال و انشالله به نتيجه خواهيم رساند.


7- ادبيات سازي موضوعات تازه مديريتي و مرجعيت علمي سازمان را با تدوين و انتشار كتب و منابع علمي معتبر مديريتي دنبال خواهيم كرد.


8- جهان در آستانه انقلاب صنعتي چهارم است، انقلابي كه تمام ابعاد زندگي بويژه مدل هاي كسب وكار و مديريت را متحول خواهد ساخت. آماده سازي بنگاه ها و سازمانها براي مواجهه با اين موج صنعتي در ابعاد گوناگون استراتژيك، مديريتي و كسب و كار از وظايف اين سارمان است كه دنبال خواهد شد.


9- رويكرد بنده در خصوص شبكه نمايندگي هاي سازمان، رویكرد توسعه تعاملات و رفع مشكلات و موانع آنها، تلاش براي اخذ مجوزهاي آموزشي خاص و ارتقاء اعتبار مدارك كاربردي آنها خواهد بود. البته انتظار دارم نمايندگي ها در راستاي ارتقاي كيفي خدمات مبتني بر فناوري هاي جديد و نوآورانه و مساله محور تلاش كنند با نهادهاي حاكميتي استانها در رفع مشكلات بخش هاي دولتيهمکاری تنگاتنگی داشته باشند.


10-سازمان مديريت صنعتي بايد در راستاي فرهنگ سازي ، آموزش و ترويج شعارها و راهبردهاي سال که به تدبیر مقام معظم رهبری ابلاغ می شود، به روش هاي متنوع بيش از پيش اقدام نمايد. براي مثال فرهنگ سازی، كمك به توسعه برند بنگاه های تولیدی و كمك به رشد بنگاه ها در سالی که بنام حمایت از کالای ایرانی مزین شده است، از وظایف مهم سازمان محسوب می شود.

10 راهبرد برای سازمان مدیریت صنعتی در افق جدید

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار