شهردار کلان‌شهر تبریز خبر داد
شهردار کلان‌شهر تبریز از احداث گرمخانه مخصوص بانوان بعد از اخذ مجوزهای لازم در تبریز خبر داد.
کد خبر: ۵۷۹۳۶۱
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۸:۱۱ 14 March 2018

 به گزارش تابناک تبریز، ایرج شهین باهر در جلسه‌‌ای‌ که در فرمانداری تبریز تشکیل شده بود، اظهار داشت: به‌زودی و بعد از اخذ مجوزهای لازم، گرمخانه ویژه بانوان توسط شهرداری تبریز احداث و راه‌اندازی خواهد شد

وی افزود: یکی از وظایف شهرداری احداث گرمخانه‌هاست و در این راستا احداث و راه‌اندازی گرمخانه مخصوص بانوان در دستور کار شهرداری تبریز قرار دارد.

شهردار کلان‌شهر تبریزیادآور شد: زمین مناسبی برای احداث این گرمخانه مکان‌یابی شده است و در آینده نزدیک بعد از اخذ مجوزهای لازم احداث این گرمخانه آغاز خواهد شد.

شهین‌باهر درجلسه‌ای که در فرمانداری تبریز برای تبادل نظر در خصوص مجموعه فرشته در محل فرمانداری تبریز تشکیل شد،گفت: وظیفه انسانی و اداری همه ماست که از مراکزی مانند باغ فرشته که به حمایت از زنان بی‌پناه و بی‌سرپرست می‌پردازند، حمایت کنیم.

وی با تقدیر از تمام افرادی که در زمینه حمایت از زنان بی‌سرپرست و بی‌پناه فعال هستند، اظهار داشت: باغ فرشته مکان مناسبی برای بانوان بی‌خانمان و بی‌سرپرست بوده و شهرداری تبریز از هیچ تلاشی برای حمایت از این چنین مراکزی دریغ نخواهد کرد.

شهردار تبریز خاطرنشان ساخت: مراکزی مانند باغ فرشته باید متولی مشخصی داشته باشند و در کنار این قضیه ما در کنار سایر ادارات آماده همه‌گونه همکاری و حمایت در این خصوص هستیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :