کد خبر: ۵۷۸۷۶۴
تاریخ انتشار: ۲۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۱۳ 13 March 2018

خرید خوب یعنی زنبیلت پر باشه

اینترنت در شیوه خرید ما انقلابی به پا کرد و با توجه به مزایای متعددی که دارد هر روز بیش از پیش، همه خرید آنلاین را نسبت به روش سنتی و معمول رفتن به بازار ترجیح می دهند. اما چه دلایلی وجود دارد که خرید آنلاین محبوب است.

شاید شما از آن دسته افراد باشید که نسبت به تغییر، احساس خوشایندی ندارید و برای همه چیز همان روش معمول و همیشگی را ترجیح می دهید یا فکر می کنید تا زمانی که مدت ها وقت را در فروشگاه ها و مغازه ها سر نکنید، ترافیک را به جان نخرید و محصولی که می خرید را از نزدیک لمس نکنید، نتیجه دلخواه را به دست نمی آورید. جمله معروفی وجود دارد که می گوید هزینه انجام کارهای قدیمی به روش قدیمی، خیلی بیشتر از هزینه ای است که بابت تغییر می پردازید. در لیست زیر تنها به ذکر چند دلیل می پردازیم که چرا یک خرید خوب از فروشگاه اینترنتی زنبیل بهتر از روش معمول است. برای تغییر آماده ای؟

 

تو خونه بمون و هرچی دوست داری بخر

راحتی بزرگ ترین شکاف بین خرید حضوری و خرید اینترنتی است. در حالی که نیمه شب و با لباس راحتی دراز کشیده اید یا از محل کار به خانه بر می گردید، هیچ چیز مثل خرید خوب قادر نخواهد بود روز بد شما را به روز خوب تبدیل کند. خرید کردن بدون خستگی و از لیستی که محدود و محصور به دیوارهای یک فروشگاه نیست، لذت آن را چند برابر می کند. به جای پارک نیاز ندارید یا به تحمل ترافیک طولانی، تحمل شرایط آب و هوایی نامطبوع یا محلی برای نگهداری فرزندتان. چه چیزی از خرید کردن با تلفن همراه آسان تر است؟ به ویژه اگر از ازدحام جمعیت و هرج و مرج زیاد هنگام خرید متنفر باشید.

خرید خوب یعنی زنبیلت پر باشه

قیمت بهتر، احساس بهتر...

خرید کردن یک هنر است به ویژه اگر بتوانیم با یک قیمت مناسب خرید خود را انجام بدهیم، احساس خاصی از موفقیت همراه با خرید تجربه می کنیم. شما با خرید از فروشگاه اینترنتی زنبیل در واقع به صورت مستقیم و بدون واسطه از تولید کننده خرید می کنید که این به طرز چشمگیری منجر به کاهش قیمت می شود. علاوه بر این جشنواره ها، فستیوال ها و مناسبت های مختلفی وجود دارد که در آن، زنبیل کدهای تخفیف یا شرایط خوبی برای فروش ویژه ارائه می دهد تا به بهانه های مختلف بتواند رضایت کامل مشتریان خود را کسب کند. هم چنین هزینه های زیادی که امروزه در فروشگاه ها و سایت های مختلف صرف تبلیغات پر هزینه، دعوت از افراد مشهور، اجرای کمپین های مختلف و ... می شود در زنبیل با فراهم آوردن شرایط، قیمتی ایده ال برای مشتریان جایگزین شده است چرا که هیچ تبلیغی بهتر از قیمت خوب نیست.

برای این که بتوانید ادعای خرید با بهترین قیمت یک فروشگاه را اثبات کنید پروژه گیج کننده و کسالت آوری پیش رو دارید. اما در زنبیل کافیست قیمت خرید خود را از ده ها سایت یا فروشنده دیگر در زمانی کمتر از 5 دقیقه مقایسه کنید.

غیر ممکن به نظر می رسد اگر «پس از خرید پس گرفته نمی شود حتی برای شما» را از فروشنده های مختلف نشنیده باشید. این جمله این حس را به صورت فزاینده ای برمی انگیزد که بعد از خرید کالا دیگر هیچ راه برگشتی وجود ندارد در صورتی که فروشگاه اینترنتی زنبیل این اطمینان خاطر را به مشتریان خود می دهد که اگر به هر دلیل از خرید خود منصرف شوند تا 10 روز فرصت خواهند داشت کالای خریداری شده را عودت نمایند.

زمان بندی

زندگی کامل نیست اما تو می توانی کامل باشی. یکی از بزرگ ترین مزایای خرید آنلاین، این است که می توانید برای زمانی که برنامه روزانه شلوغی دارید، در زمان و مکانی که دوست دارید خرید خود را تحویل بگیرید بدون این که زحمت و هزینه حمل و نقل کالا را داشته باشید. مهم نیست دوستان و بستگانتان چقدر از شما دور هستند، از طریق فروشگاه اینترنتی زنبیل، ارسال هدیه برای آن ها آسان است. اگر نتوانستید در روزهای خاص مانند تولد، سالگرد ازدواج، روز مادر و .... کنار آن ها باشید می توانید با ارسال فوری 3 ساعته فروشگاه زنبیل، آن ها را غافلگیر کنید. این امر به ویژه در موارد فوری کمک کننده خواهد بود. پس خرید آنلاین را امتحان کنید و مطمئن شوید که به یکی از سرگرمی های شما تبدیل خواهد شد.

خرید خوب یعنی زنبیلت پر باشه

سندروم پشیمانی بعد از خرید

حتماً برای شما هم اتفاق افتاده که وقتی به خانه باز گشته اید متوجه شدید که نیازی به آن چه خریده اید ندارید یا دلیل خرید آن را نمی دانید. یکی از دلایل این پشیمانی، انتخاب در شرایط نامطلوب است. بسیاری از اوقات در فروشگاه ها، خرید را به انتخاب فروشندگان انجام می دهیم آن ها با استفاده از حرف ها یا مهارت های فروش خود، ما را مجبور به خرید می کنند. خرید اینترنتی شما را قادر می سازد تا بدون هیچ فشار و پارانوئیدی خرید خود را انجام دهید.

اکنون دلایل کافی برای خرید از فروشگاه اینترنتی زنبیل دارید؟

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار