کد خبر: ۵۷۸۰۹۹
تاریخ انتشار: ۲۱ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۸ 12 March 2018

جشنواره بوی عیدی فروشگاه اینترنتی زنبیل

زنبیل با جشنواره نوروزی «بوی عیدی» به استقبال بهار نو می‌رود. در این جشنواره کالاهای پرطرفدار نوروزی با تخفیف استثنائی ارائه می‌شوند و با ارسال فوری ظرف 3 ساعت که تنها مختص به فروشگاه اینترنتی زنبیل است به دست مشتریان می رسد. سال نو و نوروز می تواند زمان خوبی برای هدیه دادن باشد. می توانید دوستان و خانواده و سایر کسانی که دوستشان دارید را با هدایای زیبا و کارامد خوشحال کنید. خریدن هدایای مناسب به خصوص اگر برای زوج‌های جوان باشد کم دردسر ندارد، همچنین اگر قرار باشد برای دوستانی که به تازگی خانه خریده‌اند طبق رسوم قدیمی یک هدیه یا چشم روشنی ببرید، در روزهای آخر اسفند باید با کفش آهنین قدم به شهر شلوغ و بازار  بگذارید. مگر اینکه راه بهتر و آسان تری را پیدا کرده باشید که هزینه کمتری هم برایتان داشته باشد. 

خرید کردن و برگزاری مهمانی در نوروز از رسوم همیشگی ماست و فلسفه خرید و خانه تکانی هم به همین مساله بر می‌گردد. برخورداری از لوازم خانگی مناسب و کارامد برای پخت و پز یا شستشو و خانه تکانی می تواند کمک زیادی به خانواده ها بکند و از رنج این روزهای پرکار بکاهد. داشتن یک جاروبرقی نو و با کیفیت، تمیز کردن خانه را در زمان کوتاه تر و با زحمت کمتری به انجام می رساند و شستن کف و دیوارهای سرامیکی خانه و سرویس‌های بهداشتی و کف تا سقف آشپزخانه با یک بخارشوی قوی می‌تواند راحت تر، سریع تر و حتی لذت بخش تر باشد. ماشین لباسشویی با ظرفیت و قدرت بیشتر، هم از دردسر شستشوی ملحفه ها و پرده‌های بزرگ کم می کند و هم باعث می‌شود خانه تکانی با دردکمر و خستگی طاقت فرسا آغاز نشود.

جشنواره بوی عیدی فروشگاه اینترنتی زنبیل

اما خرید این همه وسیله جدید می تواند هزینه بر باشد به خصوص که تمام فروشگاه ها با افزایش تقاضای مشتریان، قیمت ها را بالاتر هم برده اند. مگر اینکه برای خرید اینترنتی ، زنبیل را انتخاب کنیم که نه تنها در تمام روزهای سال، قیمت پایین تر از همه جا را برای کالای با کیفیت و با گارانتی خود تضمین کرده بلکه به مناسبت سال نو، تخفیف ویژه‌ای هم برای محصولات خود در نظر گرفته است

خرید کردن برای شب عید زمانی خوب و کارامد است که کالای مورد نظر در زمان مناسب به دست شما برسد نه اینکه کالایی که سفارش دادید زمانی به دستتان برسد که دیگر احتیاجی به آن ندارید یا حتی در منزل نباشید که آن را تحویل بگیرید. متاسفانه فروشگاه های اینترنتی در این ایام سال با بیشتر شدن تقاضا برای خرید، با کاهش سطح خدمات مواجه می‌شوند و گاهی کالای سفارش داده شده را با تاخیر چند روزه به دست شما می رسانند. اما زنبیل همیشه می تواند کالایی که سفارش داده اید را ظرف حداکثر سه ساعت در شهر تهران به دست شما برساند، حتی شما می توانید در جشنواره نوروزی «بوی عیدی» هم از آن بهره مند شوید و عیدی خود را خیلی زود از زنبیل تحویل بگیرید، درضمن  زنبیل همه کالاهای خود را با تضمین بهترین قیمت و با گارانتی معتبر عرضه می کند و مشتریان خود را تحت پوشش چتر حمایتی خود قرار می‌دهد.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار