معاون خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه 19 تهران از صدور 100 اخطاریه زیست محیطی برای واحدهای صنفی آلاینده در این منطقه خبر داد.
کد خبر: ۵۷۶۸۷۹
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۶ 10 March 2018

مهرداد زنگنه فر روز شنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با استناد به بند 20 ماده 55 قانون شهرداری ها و با اخذ مجوز از کمیسیون جمع آوری مشاغل مزاحم و پایش واحدهای آلاینده اقدام به تشکیل پرونده برای صنف خرید و فروش خودرو در خیابان های شکوفه و ورامینی کرده است.
وی با اشاره به اهمیت ساماندهی سد معبر در کنترل و کاهش ترافیک افزود: در همین راستا نسبت به کنترل و اجرای قانونی نسبت به جمع آوری سد معبر از 40 واحد صنفی خدمات خودرویی در خیابان نیکوبین انجام گرفته است.
معاون شهردارمنطقه 19عنوان کرد: به منظورکنترل اجرای تمهیدات از 200 واحد از مشاغل صنفی خدمات خودرویی دارای رأی در نواحی یک، 2 و سه بازدیدهایی شده است.
وی ادامه داد: همچنین 600 مورد اخطاریه و ابلاغ دستورالعمل ایمنی از سوی سازمان آتش نشانی در خصوص اماکن و مشاغل صنفی نا ایمن و خطرات ناشی از آن درمنطقه ابلاغ شده است و صنوف متخلف پس از دریافت اخطاریه درصورت عدم توجه به آن، رأی در مورد آنها اجرا خواهد شد.
وی یادآورشد: با توجه به فرارسیدن سال نو و به منظور کاهش شلوغی معابر و بار ترافیکی تعداد زیادی از دستفروشان نواحی به روز بازارها نیز در این منطقه ساماندهی می شوند.
منطقه 19 شهرداری تهران یکی از مناطق شهری تهران است که در جنوب غربی این شهر قرار دارد. این منطقه ب‍‍ا وس‍‍عت‍‍ی برابر 92 کی‍لومت‍ر مرب‍‍ع دارای پنج ن‍‍احی‍ه و 14 مح‍له است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار