کد خبر: ۵۷۵۷۹۲
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۲ 07 March 2018

آب هویج، نوشیدنی جادویی

هویج یکی از محبوب‌ترین سبزیجات ریشه‌دار سراسر دنیا است و بدون شک یک ابرخوراکی است. این سبزی چه خام مصرف شود یا پخته، جزء جدایی‌ناپذیر هر آشپزخانه ای است. هر برنامه‌ی رژیمی را که ورق بزنید، قطعاً به آب هویج برمی‌خورید. این آب‌ میوه سرشار از مود مغذی و دیگر مواد معدنی ضروری مانند منگنز، پتاسیم، ویتامین کا و  بسیاری دیگر است. هویج مملو از بیوتین، مولیبدن، فیبر غذایی، پتاسیم، ویتامین کا، ویتامین های ب۱، ب۶، ب۲ و ای، منگنز، نیاسین، پانتوتنیک اسید، فولات، فسفر و مس است. برای تهیه آب هویج سالم و تازه در منزل، به یک آب میوه گیری خوب نیاز دارید که بتواند با سرعت بالا و صدای کم، آب هویج تازه و جادویی را برای شما تهیه کند. بنابراین اگر به فکر خرید یک آب میوه گیری با کیفیت هستید به فروشگاه اینترنتی زنبیل مراجعه کنید و محصول مورد نظر خود را با بهترین قیمت و گارانتی معتبر به صورت فوری تحویل بگیرید.

رنگ خاص و منحصربفرد هویج به خاطر وجود نوعی آنتی‌اکسیدان به نام کاروتنوئید بوده که یکی از اجزای آن بتاکاروتن، برای حفظ سلامت بدن و جذب ویتامین A بسیار مفید است. نوشیدن آب هویج تازه به دلیل وجود سه ماده مغذی شامل بتاکاروتن، لوتئین و زیگزانتین می تواند برای سلامت چشم بسیار مفید باشد. آبمیوه گیری فیلیپس می تواند گزینه خوبی برای تهیه آبمیوه تازه در منزل باشد. مصرف منظم یک لیوان آب ‌هویج به صورت روزانه، واقعاً می‌تواند ایمنی‌تان را بالا ببرد، همچنین قلب‌تان را سالم نگه می‌دارد. هویج یک منبع غنی ویتامین آ و بتاکاروتن است که آن را در دفع میکروب‌ها موثر می‌سازد. فراوانی ویتامین آ در آب ‌هویج می‌تواند از شروع بیماری‌ها و سکته‌های قلبی جلوگیری کند. قیمت آبمیوه گیری پاناسونیک چندان زیاد نیست اما با تهیه آب هویج، مقدار زیادی ویتامین آ به بدن شما می رسد که با حفظ سلامت پوشش اندام‌های داخلی، از آلوده شدن آن‌ها با ارگانیسم‌های بیماری‌زا جلوگیری می‌کند و صرفه جویی زیادی به دنبال دارد.

آب هویج، نوشیدنی جادویی

کارشناسان، کمبود ویتامین A بدن افراد را یکی از عوامل اصلی بروز نابینایی در دنیا می دانند که به راحتی قابل پیشگیری است و می تواند حتی مشکلاتی چون آب مروارید را در افراد برطرف و مانع از ایجاد آن شود. نوشیدن منظم آب هویج می تواند به دلیل دارا بودن انواع مواد مفید برای بدن، بیماری های مزمن را سرکوب ‌کند. به طور کلی عوامل بیماری‌زا از جمله انواع ویروس ها، باکتری ها و قارچ ها کمتر به بدن فردی که هر روز آب هویج می خورد، حمله می کنند. آب هویج تازه می‌تواند باعث کاهش خطر بروز بیماری های قلبی و سکته مغزی در افراد شود و همانند یک واکسن از فرد در برابر بروز امراض محافظت کند.

مصرف آب‌ هویج، فرآیند ترمیم زخم‌های خارجی را تسریع می‌کند. بنابراین، بار دیگر که با بریدگی یا خراش مواجه شدید، نوشیدن آب ‌هویج را فراموش نکنید. ویتامین سی که به فراوانی در آب‌ هویج پیدا می‌شود، به ترمیم درمان زخم‌های بدن کمک می‌کند. یک آبمیوه گیری با کیفیت و کامل مانند آب میوه گیری پاناسونیک می تواند گزینه خوبی برای تسریع فرآیند درمان کسانی که به تازگی جراحی کرده‌اند، باشد.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار