رئیس قطب چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی از انجام عمل پیشرفته لیزیک با دستگاه «لیزراگزایمر» با تعرفه دولتی خبر داد.
کد خبر: ۵۷۵۶۷۷
تاریخ انتشار: ۱۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۹ 07 March 2018

بهرام عین اللهی، رئیس بخش چشم بیمارستان لبافی نژاد در ارتباط با انجام عمل پیشرفته لیزیک با دستگاه «لیزراگزایمر»  اظهارداشت: دستگاه فوق پیشرفته لیزر اگزایمر که در کلینیک شهید لبافی نژاد وابسته به دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی و سازمان تامین اجتماعی نصب و راه اندازی شده است؛ اوایل تیرماه سال 1396 خریداری شده و آماده بهره برداری و ارائه خدمات به بیماران و مردم با تعرفه دولتی و مناسب تر از نرخ اصلی است.

رئیس بخش چشم بیمارستان لبافی نژاد درادامه درخصوص تمهیدات لازم جهت راه اندازی این دستگاه گفت: در این راستا اقدامات مقدماتی شامل بررسی فضای موجود و طرح نقشه بازسازی اتاق عمل و تمهیدات لازم جهت تامین تجهیزات مورد نیاز صورت پذیرفت.

وی بیان داشت: مواردی نظیر تعبیه سیستم آب و فاضلاب (ایجاد انشعاب درون اتاق آماده سازی بیمار)، نصب سینک اسکراب، تعمیر و بازسازی سقف کاذب اتاق جراحی لیزیک و نورپردازی سقف اتاق عمل؛ بهسازی شیشه های دوجداره، دیوارکشی بین اتاق ها و تفکیک 3 اتاق در فضای مزبور، نصب کفپوش آنتی باکتریال و دیوارکوب، نصب اسپلیت گازی و لامپ اشعه ماوراء بنفش (uv)، ایجاد رختکن بیماران و اساتید بطور مجزا، تهیه و نصب کابینت MDF در فضای اتاق عمل و کمد پزشکان از جمله اقدامات صورت گرفته است.

عین اللهی با بیان اینکه تاکنون 40 عمل جراحی چشم با کمک این دستگاه با موفقیت انجام شده، خاطرنشان کرد: پس از انجام تست های مقدماتی و آماگی های لازم، نخستین عمل لیزیک در آبان ماه سال جاری توسط بنده با موفقیت انجام شد و هم اکنون نیز با گذشت 4 ماه از شروع به کار اتاق عمل، حدوداً 40 بیمار تحت درمان زیر نظر اساتید قرار گرفته و همه این اعمال نیز با موفقیت به پایان رسیده است.

رئیس قطب چشم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی افزود: به منظور تسهیل در امور مراجعان و بیماران و همچنین کاهش زمان انتظار آنها تمهیداتی در نظر گرفته شده که امید است روز به روز شاهد افزایش تعداد متقاضیان بوده و بتوانیم در این راه خدمتگزاری شایسته برای مردم کشورمان باشیم.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار