معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران گفت: برای تسهیل عبور و مرور در روزهای منتهی به پایان سال، سر فاصله زمان حرکت قطارها را کم می‌کنیم و سرویس‌دهی را افزایش می‌دهیم‌.
کد خبر: ۵۷۴۹۴۹
تاریخ انتشار: ۱۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۴ 06 March 2018
به گزارش تابناک : محسن پورسید‌ آقایی معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با اشاره به افزایش ترافیک شهری در روزهای منتهی به پایان سال و راهکار معاونت حمل و نقل برای کنترل آن اظهار کرد: ما و پلیس‌ برای کنترل و روان‌سازی ترافیک نهایت سعی خود را می‌کنیم.
 
معاون  حمل و نقل و ترافیک شهردار تهران با تأکید بر اینکه در این روزها مردم باید رعایت کنند و کمتر از خودرو شخصی استفاده کنند، گفت: مردم باید برای کمک به روان‌سازی ترافیک بیشتر از حمل و نقل عمومی استفاده کنند.
 
وی با اشاره به راهکار شهرداری برای روانسازی‌ ترافیک گفت: در بخش‌ حمل و نقل عمومی سر فاصله زمان حرکت قطارهای مترو را کم می‌کنیم و سرویس‌دهی را به حداکثر می‌رسانیم‌.
 
پورسید‌ آقایی با بیان اینکه هنوز بحثی در خصوص ایجاد محدودیت‌های ترافیکی در روزهای پایانی سال نشده است، تصریح کرد: هفته آینده در شورای ترافیک جلسه‌ای خواهیم داشت که در آنجا در مورد راهکارهای کنترل ترافیک روزهای‌ پایانی سال صحبت خواهد شد.
 
 
منبع : فانوس 
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
وبگردی
آخرین اخبار