مدیر عامل برج میلاد بابیان اینکه جای نگرانی وجود ندارد که گود مجاور برج میلاد موجب افتادن آن شود، گفت: مسائلی که در فضای مجازی تحت این عنوان مطرح می‌شود شایعه‌پراکنی است.
کد خبر: ۵۷۴۵۱۳
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۲ 05 March 2018

علی درویش‌پور مدیرعامل برج میلاد صبح امروز در نشست‌ خبری که برگزار شد، گفت: برج میلاد به عنوان یک مرکز بین‌المللی‌ تلاش می‌کند انتظاراتی را که نسبت به این مجموعه وجود دارد در حد لاکچری‌ و شیک‌ برآورده کرده و نگهداری کند.

مدیرعامل برج میلاد با بیان اینکه با گذشت 10 سال میزبانی از مخاطبان در سالی که گذشت، ما میزبانی‌ بسیار خوبی را انجام دادیم.

وی تصریح کرد: در روزهای آتی‌ تندیس آیت‌الله هاشمی رفسنجانی به مجموعه فاخر مشاهیر برج میلاد افزوده خواهد شد.

برپایی نمایشگاه بوم گردی و صنایع دستی دربرج میلاد
درویش‌پور با بیان اینکه در روزهای‌ آتی شاهد برپایی‌ نمایشگاه بوم‌گردی‌ ایران و صنایع‌ دستی‌ خواهیم‌ بود،بیان کرد: کرد: این کار با مشارکت سازمان میراث‌ فرهنگی انجام خواهد شد.

درویش‌پور خاطرنشان کرد: با توجه به وضعیت اشتغال و لزوم اقتصاد مقاومتی روستاییان با صنایع دستی خود و لباس‌های اصیل حاضر خواهند شد و میزبان علاقمندان در روزهای 20 تا 26 اسفند خواهند بود.

وی با بیان اینکه یکی دیگر از کارهای این مجموعه رونمایی از شهر مشاغل کودکان است، بیان کرد: این طرح ایده خلاقی‌ برای آموزش فنون و مشاغل در حین بازی و سرگرمی است.

درویش‌پور با بیان اینکه در شهر مشاغل‌، کودکان به دنیای بزرگان‌ می‌آیند، اظهار کرد: آنها هم بازی می‌کنند و هم به یادگیری و مهارت‌آموزی مشغول می‌شوند.

وی تصریح کرد: تمام شرایط برای آموزش مهارت‌های جمعی و اجتماعی برای کودکان در فضایی توأم با شادی را فراهم کردیم و در روزهای پایانی سال در مجموعه برج میلاد به نیازهای آنان پاسخ می‌دهیم.

برگزاری جشنواره نوروزگار 97 در آغاز سال نو
مدیر عامل برج میلاد با بیان اینکه در آغاز سال نو جشنواره نوروزگار‌ 97 را داریم، گفت: در این جشنواره مهمانانی از خارج از کشور و فرهنگ‌های مختلف را میزبانی می‌کنیم و تلاش کردیم نوروز 97 متفاوت‌ از گذشته برگزار شود.

وی با بیان اینکه در بخش‌های مختلف برج جلوه‌نمایی بهار را داریم، ادامه داد: سعی کردیم در مسیرهایی مثل آبراه و ایوان برج جلوه بهار را بیشتر نمایان کنیم و در نوروزگار‌ 97 ارکستر سمفونیک‌ برج میلاد نیز به صدا در خواهد آمد و چندین اجرا را در این جشنواره خواهیم داشت.

وی با تأکید بر اینکه برج میلاد تنها یک مرکز گردشگری نخواهد بود، اظهار کرد: علاوه بر این یک مرکز شادی و نشاط خواهد بود.

وی با بیان اینکه نمایشگاه بوم‌گردی از 20 تا 25 اسفند برگزار می‌شود و همه استان‌های کشور حضور دارند، ادامه داد: تالار اصلی مجموعه برج میلاد به مدرن‌ترین تکنولوژی روز از نظر صوت و نور تجهیز شده است و سرویس‌های بهداشتی هم بازسازی شده‌اند.

وی با بیان اینکه رستوران گردان 100 درصد بازسازی شده، ادامه داد: علت این کار این است که این مجموعه باید با استانداردهای بین‌المللی مطالبقت داشته باشد.

میزبانی از 100 هزار نفر در نوروز سال گذشته
وی با بیان اینکه در نوروز سال گذشته،50 تا 100 هزار نفر را میزبانی کردیم، اظهار کرد: مهمترین هدفی که در این مجموعه دنبال می‌کنیم میزبانی شایسته برای مهمانان است و این بدون عملکرد مناسب کارکنان رخ نمی‌دهد.

وی با اشاره به خودکشی یکی از پرسنل‌ برج میلاد که اخیراً رخ داد،اظهار کرد: همه همکاران ما آموزش دیده هستند و سعی کردیم در کنار همه فعالیت‌ها به اندازه توان خود به مسائل معیشتی همکاران توجه کنیم که در این سال‌ها اینگونه نبوده است.

وی با بیان اینکه برج میلاد به عنوان تهران مدرن است، اظهار کرد: این مجموعه باید با یک تراز جهانی نگهداری شود و سرویس دهد زیرا این مجموعه یادمان ملی است و متعلق به همه ایرانیان است.

درویش‌پور با بیان اینکه در این مجموعه باید نگهداری درست انجام شود و برنامه‌های فاخر اجرا شود درخصوص هزینه استفاده از رستوران‌های این مجموعه گفت: در حالت عادی سرو‌ غذا زیر 50 هزار تومان هزینه دارد و در ویژه‌ترین حالت زیر 200 هزار تومان است.

وی افزود: یکی از چالش‌های ما در ایام و مناسبت‌هایی مثل نوروز جمعیت زیاد و مشکل پارکینگ‌ است و امسال علاوه بر پارکینگ‌ طبقاتی از مجموعه زمینی که در ضلع جنوبی مجموعه است استفاده می‌کنیم و تلاش می‌کنیم این مشکل را به حداقل برسانیم‌.

درویش پور با بیان اینکه در این مجموعه بیش از 100 هزار نفر می‌آیند، اظهار کرد: این ازدحام جمعیت طبیعی است.

وی با بیان اینکه ما نمی‌خواهیم این مجموعه تنها مخصوص گروه‌هایی خاص باشد، ادامه داد: از آن طرف هم نمی‌خواهیم فضایی مانند پارک باشد که عده‌ای در سیزده‌ بدر‌ بیایند و زیرانداز پهن کنند.

درویش پور با بیان اینکه سیزده‌ بدر گذشته جشنواره‌ها را تعطیل کردیم و فقط بازدید داشتیم، ادامه داد: ما یک مورد هم نداشتیم که کسی در محوطه برج اطراق‌ کرده و یا زیرانداز پهن کند.

وی افزود: اینجا نه به مجموعه‌ای مثل پارک تبدیل شده و نه مخصوص گروه‌هایی خاص است.

درویش‌پور با بیان اینکه در شرایط عادی مشکل پارکینگ نداریم و این مشکل فقط در ایام جشنواره است، گفت: ما ششمین برج مخابراتی دنیا هستیم و یکی از مأموریت‌های اصلی خدمات مخابراتی این برج است که سال گذشته به بهره‌برداری رسید و هم‌اکنون خدمات IT و مخابراتی به تهران و برخی شهرهای دیگر ارائه می‌دهد.

وی در خصوص گود ضلع شرقی برج میلاد گفت: این گودبرداری در سال 90 برای احداث 2 هتل دو قلو و یک مرکز تجارت جهانی در قالب مشارکت طراحی شد.

وی با بیان اینکه شریک‌ تجاری گودبرداری کرد اظهار کرد: به دلیل ضرورت بازنگری و مشکلاتی که آن شریک تجاری داشت کار متوقف شد و الان در این مدیریت جدید شهردار تهران به دنبال تعیین تکلیف این وضعیت است.

وی در پایان گفت: هیچگونه جای نگرانی وجود ندارد که این گود موجب افتادن برج شود و مسائلی که در فضای مجازی تحت این عنوان مطرح می‌شود شایعه‌پراکنی است.

درویش‌پور در پایان خاطرنشان کرد: هر ایرانی باید به سازه‌ای مثل برج میلاد افتخار کند زیرا در شرایط تحریم توسط متخصصان داخلی طراحی و ساخته شده است.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار