کد خبر: ۵۷۳۳۳۱
تاریخ انتشار: ۱۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۰ 03 March 2018

یک تغییر اساسی در دنیای ما و شیوه هایی که در آن کار می کنیم به وجود آمده است که این تغییر، تأثیر عمیقی بر فضایی که در آن کار می کنیم گذاشته است. اگر دوست دارید در کسب و کار شما تغییری به وجود آید، پس به دنبال برنامه هایی باشید تا فضایی را ایجاد کند برای خلق لحظاتی که منجر به تغییر می شوند. هیچ گونه محدودیتی برای زیبا سازی فضای داخلی محیط کار وجود ندارد. طراحی اصولی محیط کار باید نقاشی کلاژی باشد از محیط طبیعی مورد نیاز افرادی که در آن کار می کنند، محیطی که در آن زمینه برای آموختن بهترین ایده ها یا بهره بردن از ایده های ذهن خویش فراهم است.

صندلی اداری که وفا می کند

کارمندانی خوشحال تر

پس در قدم اول یک ارزیابی پیشرفته از معماری محل کار، مبلمان اداری و کاری که قرار است در آنجا انجام دهید داشته باشید. پیشنهادات و راه حل هایی که سلامت و ارتباط کامندانتان را افزایش می دهد، کارایی آن ها را هم افزایش خواهد داد. چه چیزی بهتر از محیط کاری که به جای خستگی، انرژی بدهد. بسیاری از شرکت های مدرن و امروزی در دکوراسیون خود، روی ایجاد چنین شرایطی تمرکز کرده اند. شاید کلمه فنگ شویی محیط کار یا اختصاص دادن یک اتاق استراحت برای کارمندان از نظر شما، بیش از اندازه یا  فانتزی به نظر آید اما گاهی بهترین ایده ها از اتاق های بازی یا ساعت های استراحت بیرون آمده اند.

مبلمان اداری مهم است ؟

متدهای مدرن کاری نیاز به فضای کار مدرن دارد و راه حل آن، استفاده از مبلمان اداری مناسب است. صندلی اداری و میز اداری مکان هایی هستند که عناصر سازنده یک شرکت، بیشترین زمان خود را روی آن ها صرف افزایش عملکرد می کنند. بنابراین مبلمان کردن دفتر کار به روش صحیح، علاوه بر اینکه این عناصر سازنده را در مقام و موقعیت بهتری قرار خواهد داد، روی راندمان کاری آن ها هم تأثیر زیادی دارد.

عرض و طول و ارتفاع میز و صندلی، راحتی صندلی، استفاده از تجهیزات نورپردازی کافی، از جمله موارد مورد اهمیت در انتخاب مبلمان اداری ایده ال برای محیط کار است. مهم نیست که برای یک دفتر کوچک خرید می کنید یا یک اتاق کنفرانس، شما نیاز به صندلی های ارگونومیک دارید با چیدمانی که بیشترین آزادی را در اختیار کارمندان قرار دهد و از ایجاد حس یکنواختی در طول ساعت کاری جلوگیری کند و محیط کاری داشته باشید که یادگیری همیشه در آن فعال است.

 صندلی اداری که وفا می کند

پس از وسایلی که از سلامت کارمندانتان حمایت می کند، بیشتر استفاده کنید و روی قدرت گرفتن و افزایش کارایی و بهره وری آن ها بیشتر حساب کنید. فروشگاه اینترنتی زنبیل همواره به دنبال فراهم آوردن فضایی برای شکل دادن به ایده آل ها و انتخاب های شما تا راضی کردن سفت و سخت ترین مشتری است.

زنبیل را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید

برای آگاهی از آخرین اخبار فروشگاه اینترنتی زنبیل به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل بپیوندید!

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار