مدیرروابط عمومی مرکز اورژانس تهران ازاستقرار 30 تکنسین اورژانس در قالب 14 تیم همزمان با هشتاد وششمین شهرآورد پایتخت در ورزشگاه آزادی خبر داد.
کد خبر: ۵۷۱۸۴۸
تاریخ انتشار: ۰۸ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۳ 27 February 2018

محمد کرم درآبادی با اشاره به برگزاری شهرآورد 86 پایتخت بین تیم های استقلال و پرسپولیس در ورزشگاه آزادی تهران اظهار کرد: از ساعت 8 صبح روز پنج شنبه(10اسفندماه )30تکنسین اورژانس به همراه 10 دستگاه آمبولانس، 2 دستگاه اتوبوس آمبولانس و 2 دستگاه خودرو فرماندهی در نقاط داخلی و بیرونی ورزشگاه آزادی مستقر می شوند.
وی اظهار کرد: تکنسین های اورژانس در جایگاه تماشاگران، پارکینگ ها، مسیرهای ورودی منتهی به ورزشگاه و همچنین در کنارزمین چمن ورزشگاه آزادی مستقر خواهند شد.
مدیر روابط عمومی مرکز اورژانس تهران خاطرنشان کرد: با توجه به اینکه تعدادی از تماشاگران شهرستانی از شب قبل در اطراف ورزشگاه آزادی مستقر می شوند یک دستگاه آمبولانس به منظور تامین سلامت این افراد در محل مستقر می شود.
وی ازهمه هواداران این 2 تیم پرطرفدار فوتبال خواست که همچون مسابقات گذشته با تکنسین های اورژانس همکاری کرده و در صورت نیاز به خدمات درمانی اورژانس می توانند مراتب را به سامانه 115 و یا تیم های مستقر یافته در محل اطلاع دهند.
هشتاد و ششمین شهرآورد بزرگ فوتبال پایتخت بین تیم های استقلال و پرسپولیس قرار است روز پنج شنبه از ساعت 15 و 45 دقیقه در ورزشگاه آزادی تهران برگزار شود.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار