کد خبر: ۵۷۰۶۱۷
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۱:۰۰ 25 February 2018

تابناک / سرپرست اداره پیش بینی و هشدار اداره کل هواشناسی گیلان از ابرناکی، مه گرفتگی، وزش باد و بارندگی در برخی نقاط استان تا فردا (یکشنبه) خبر داد.

مازیار غلامی روز شنبه در گفت و گو با ایرنا بیان کرد: نقشه های هواشناسی نشان دهنده گذر جریانات ناپایدار از منطقه است و این سامانه تا اواسط فردا در منطقه فعال خواهد بود.
وی ادامه داد: طی این مدت ضمن ابرناکی و مه آلود بودن هوا ، بارندگی (در ارتفاعات بالای 2 هزار متر بارش برف) و وزش باد مورد انتظار است ولی از روز دوشنبه با ورود سامانه جدید بارشی به تناوب تا پایان هفته، مه آلود بودن هوا و بارندگی پیش بینی می شود.
غلامی آسمان امروز گیلان را ابری و مه آلود، بعضی ساعت ها بارندگی (بویژه عصر و شب) ، احتمال رعد و برق، وزش باد، در ارتفاعات بالای 2 هزار متر بارش برف عنوان و برای فردا نیز آسمان استان را طی صبح تا ظهر ابری و مه آلود، بعضی نقاط بارندگی و وزش باد، ارتفاعات بارش ملایم برف، بتدریج کاهش ناپایداری و ابر پیش بینی کرد.
وی گفت: بیشینه دمای گیلان طی شبانه روز گذشته با 10 درجه مربوط به بندرکیاشهر، رشت (ایستگاه هواشناسی فرودگاه) و منجیل و کمینه دمای استان با یک درجه مربوط به شهرهای دیلمان و ماسوله بوده است.
غلامی کمینه دمای ثبت شده در ایستگاه هواشناسی فرودگاه رشت طی شبانه روز گذشته را نیز هفت درجه ذکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار