هفته هفدهم فوتبال جوانان کشور
تیم فوتبال صبای قم در جدال حساس و سرنوشت‌ساز با دبیری تبریز برای کسب مجوز صعود به مرحله نهایی رقابت‌های لیگ دسته اول فوتبال جوانان ایران نتیجه را واگذار کرد.
کد خبر: ۵۷۰۶۱۶
تاریخ انتشار: ۰۶ اسفند ۱۳۹۶ - ۰۰:۵۹ 25 February 2018

به گزارش تابناک قم، طبق برنامه‌ریزی سازمان لیگ فوتبال ایران دیدارهای هفته هفدهم از مرحله گروهی فصل جاری لیگ دسته اول فوتبال باشگاه‌های کشور در رده سنی جوانان امروز به پایان رسید و در آخرین مسابقه این هفته تیم صبای قم به یکی از رقبای سرسخت خود نتیجه را واگذار کرد.

نماینده فوتبال قم که تا قبل از بازی‌های این هفته در مکان سوم جدول رده‌بندی گروه دوم مرحله مقدماتی لیگ دسته اول جوانان باشگاه‌های کشور قرار داشت، در هفته هفدهم این رقابت‌ها با اندوخته 22 امتیازی خود با تیم 24 امتیازی رده دوم جدول یعنی دبیری تبریز در مسابقه‌ای حساس به رقابت پرداخت اما با یک گل شکست خورد.

با نتیجه‌ای که در این دیدار رقم خورد، اکنون در جدول رده‌بندی گروه دوم لیگ دسته اول فوتبال جوانان، تیم دبیری تبریز 27 امتیازی شد و در جدالی میلیمتری با دخانیات گیلان برای کسب عنوان صدرنشینی گروه رقابت می‌کند و صبای قم با 22 امتیاز در تعقیب رقبای خود باقی ماند.

جوانان صبای قم تا این هفته از مسابقات در 14 بازی به مصاف حریفان رفته و شاگردان داوود عاصم‌آبادی در تیم جوانان صبا 6 برد، چهار تساوی، چهار باخت، 24 گل زده، 18 گل خورده و تفاضل گل مثبت 6 دارند و برای رسیدن به مجوز صعود باید در بازی هفته پایانی به برتری برسند و منتظر سایر نتایج باشند.

در این گروه تیم ملوان بندر انزلی نیز پشت‌سر صبای قم در مکان چهارم قرار گرفته، دانش فریدون‌کنار، پدیده ساری، ‌پارسه ساری و شهرآشوب ساری در مکان‌های هشتم و نهم هستند و تنها یک هفته دیگر به پایان بازی‌های این مرحله و تعیین تیم‌های صعود کننده باقی مانده است.

اصغر زرگر سرپرست تیم فوتبال جوانان صبای قم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس راجع به باخت امروز صبا اظهار کرد: بازی زیر باران شدید در تبریز و با قضاوت ضعیف داور انجام شد، متاسفانه با یک پنالتی مشکوک شکست خوردیم، با این حال بازی آخر ما در قم سرنوشت‌ساز است.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار