رئیس هیأت کاراته استان قم:
رئیس هیأت کاراته استان قم از موفقیت کاراته‌کاهای قم در کسب مقام نخست و عنوان قهرمانی پیکارهای سبک سی‌شین کیوکوشین ایران خبر داد.
کد خبر: ۵۷۰۳۰۱
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ 24 February 2018

به گزارش تابناک قم، علیرضا برخوردار اظهار کرد: مسابقات کاراته قهرمانی ایران در سبک سی شین کیوکوشین به میزبانی قم به انجام رسید و در آن 517 کاراته‌کا برای کسب عناوین برتر با یکدیگر به رقابت پرداختند و سرانجام تیم‌های هیأت قم، خراسان‌رضوی و خوزستان اول تا سوم شدند.

وی در ادامه به برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی سبک‌های آزاد پسر اعزامی به مسابقات قهرمانی جهان اشاره و بیان کرد: علاقمندان به شرکت در این رقابت‌ها در تلاش برای کسب سهمیه ملی باید در دو رده سنی نوجوانان و جوانان رقابت کنند، در حالی که پیکارهای برون‌مرزی در ارمنستان برگزار می‌شود.

رئیس هیأت کاراته استان قم سپس به زمان و مکان برگزاری مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی سبک‌های آزاد نوجوانان و جوانان اشاره و ابراز کرد: این مسابقات برای روز هجدهم اسفند ماه و برگزاری در سالن مجموعه ورزشی طالقانی تهران برنامه‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه رقابت‌ها در بخش انفرادی به انجام می‌رسد و سهمیه شرکت در آن آزاد است، سپس به موفقیت کاراته‌کاهای قم در مسابقات شیتوریو شوبوکان بانوان اشاره و خاطرنشان کرد: بانوان کاراته‌کای قم از این رقابت‌ها مجموعا 10 مدال طلا، نقره و برنز به ارمغان آوردند.

برخوردار یاد آور شد: چهار بانوی کاراته‌کای قم موفق به کسب مقام قهرمانی و نشان طلای این رقابت‌ها شدند، سه نماینده قم نقره گرفتند و سه کاراته‌کا نیز صاحب نشان برنز شدند، ‌در حالی که طلایی‌های تیم منتخب کاراته سبک شیتوریو شوتوکان قم در این مسابقات زهرا بیرامی، عصمت فهیمی، دنیا حاجی‌وند و فاطمه زند بودند، ضمن اینکه فاطمه کرمی، عفت فهیمی و پرند یاری نقره گرفتند و برنزی‌های تیم قم نرگس مهدوی، غزل کاظمی و عارفه موسوی بودند.

وی در پایان اظهار کرد: موفقیت‌های تیم بانوان قم در مسابقات کشوری سبک شیتوریو شوبوکان بانوان با مربیگری خانم‌ها سیده‌عاطفه موسوی و فاطمه محدثی رقم خورد و در کاتای تیمی نیز یک مقام قهرمانی با درخشش عارفه‌سادات موسوی، فاطمه کرمی و فاطمه زند و یک مقام سومی با حضور هستی شکور، غزل کاظمی و دنیا حاجی‌وند به دست آمد، ضمن اینکه در کاتا انفرادی فاطمه کرمی نایب‌قهرمان شد و فاطمه زند، هستی شکور، پرند یاری و زهرا بیرامی سوم شدند.

منبع: فارس
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار