امام جمعه موقت لارستان از مسوولان قضایی خواستار برخورد قاطعانه با اخلالگران نظم و امنیت شد و گفت: نباید آشوبگران به خود جرأت دهند فضای جامعه را ناامن کند.
کد خبر: ۵۷۰۰۳۹
تاریخ انتشار: ۰۵ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۰ 24 February 2018

تابناک فارس به نقل از فارس: حجت‌الاسلام محمد رمضانی در آئین عبادی سیاسی نماز جمعه شهر لار با ابراز خرسندی از مشارکت خرد و کلان همه آحاد جامعه در فعالیت‌های اقتصادی، سیاسی، اجتماعی و نظامی، اظهار داشت: بانوان در ایران اسلامی همراه مردان در حال فعالیت هستند.

وی با ابراز تأسف از سقوط هواپیمای «ATR» مسیر تهران یاسوج در هفته اخیر به دلیل برخورد با قله کوه، افزود: متأسفانه به دلیل بدی آب و هوا کار انتقال اجساد به سختی و با تلاش مسوولان در حال انجام است.

امام جمعه موقت لارستان با تأکید بر برخورد با مقصران این حادثه تلخ، تصریح کرد: باید از نعماتی که خداوند متعال به ما داده است به خوبی استفاده کرد چراکه زمان و مکان مرگ ما مشخص نیست.

این استاد حوزه و دانشگاه با محکوم کردن رفتارهای نامتعارف و نابهنجار داعشی‌های وطنی در روزهای اخیر در خیابان پاسداران تهران، ادامه داد: این عده معدود با وحشی‌گری تمام دست به جنایات زدند و به نیروهای محافظ نظم و امنیت درگیر شدند و برای مردم ایجاد ناامنی کردند.

وی بابیان اینکه دراویش 5 نفر از نیروهای سبزپوش نیروی انتظامی و جان برکفان بسیجی را به شهادت رساندند، عنوان کرد: تخریب اماکن، ورود به خانه مردم، ایجاد نابسامانی در مسیرهای عمومی، شلیک با سلاح گرم به مردم و غیره از جنایت‌هایی است که این افراد انجام دادند که قابل‌گذشت نیست.

حجت‌الاسلام رمضانی بانفوذی خواندن این افراد و اغتشاشگران برای انتقام‌گیری از ملت غیور ایران، تصریح کرد: استکبار جهانی تمامی نیرنگ‌های خود را برای ناامن کردن و به آشوب کشیدن منطقه غرب آسیا، تفکر انقلاب اسلامی را نابود کنند.

امام جمعه موقت لارستان با اشاره به اینکه حضور تماشایی ملت ایران در 22 بهمن‌ماه سال جاری باعث دلهره و عصبانیت دشمنان انقلاب اسلامی‌شده است، گفت: باید از طمأنینه و برخورد منطقی با اغتشاشگران، قاچاقچیان و غیره تشکر کرد.

وی با درخواست از مسوولان قضایی برای برخورد قاطعانه با اخلالگران نظم و امنیت، یادآور شد: نباید آشوبگران به خود جرأت دهند فضای جامعه را ناامن کند.

رمضانی با گرامیداشت یاد و خاطره فقیه دانشمند حضرت آیت‌الله سید مجتبی موسوی لاری(ره)، ادامه داد: آن بزرگوار با تألیف کتاب‌های ارزشمند به اسلام خدمات بزرگی ارائه دادند.

وی در پایان از همه دست اندرکاران برگزاری یادواره سرداران و شهدای لارستان با حضور جانشین سامان بسیج مستضعفین کشور تقدیر و تشکر کرد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار