رئیس کمیسیون عمران و حمل ونقل شورای شهر تهران با اشاره به اینکه اگر شهرداری به دنبال افزایش کرایه ها اتوبوس و مترو است لایحه آن را به شورا ارائه کند،گفت: افزایش کرایه‌ها تاکسی و اتوبوس هنوز در دستور کار شورای شهر تهران قرار نگرفته است.
کد خبر: ۵۶۹۰۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۲ 21 February 2018

محمد علیخانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم در خصوص افزایش کرایه‌های حمل و نقل در بخش اتوبوس و تاکسی در سال 97 اظهار کرد: هنوز لایحه‌ای به دست کمیسیون حمل‌و نقل شورای شهر تهران نرسیده است.

وی تصریح کرد: در کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران فقط افزایش 200 تومانی بلیت مترو در سال 97 به تصویب رسیده است که البته این تصمیم باید در صحن شورای شهر تهران مطرح شود و در نهایت رای گیری شود.

علیخانی گفت: پیشنهاد شهرداری تهران برای بلیت مترو، افزایش 200 تومانی برای بلیت‌های تک سفره بود که این موضوع هم به تایید کمیسیون عمران و حمل‌و نقل شورای شهر تهران رسیده است.

رئیس کمیسیون عمران و حمل‌ونقل شورای شهر تهران ادامه داد: در خصوص خط 8 (فرودگاه امام خمینی ره) نیز شهرداری تهران پیشنهادی را برای افزایش بلیت این خط ارائه کرده است که در دست بررسی است.

وی تصریح کرد: با توجه به بررسی لایحه بودجه 97 شهرداری تهران در صحن شورای شهر و در صورتی که شهرداری نیاز می‌بیند و می خواهد کرایه ها را افزایش داد لایحه آن را به شورا ارائه کند.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار