رئیس شورای شهر تهران‌ گفت: نه شورای شهر و نه شهردار تهران هیچ یک منکر وجود ضعف، کاستی و نواقص در اداره شهر نیستند.
کد خبر: ۵۶۷۷۴۰
تاریخ انتشار: ۲۹ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۸ 18 February 2018

محسن هاشمی رفسنجانی رئیس شورای شهر تهران در آغاز چهل و هفتمین جلسه پنجمین دوره شورای شهر تهران با تسلیت فرا رسیدن ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: حضرت زهرا(س) فردی استثنائی در خلقت‌ است که خصوصیات منحصر‌ به فرد و جایگاهی دست نیافتنی دارند.

رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه حضرت زهرا(س) دوست‌داشتنی‌ترین فرد نزد پیامبر(ص) بوده است،تصریح کرد: متأسفانه تاریخ با چنین فرشته سیرتی ‌بی رحمانه‌ رفتار کرده است و درس بزرگ حضرت برای تاریخ ایثار، گذشت و صبر بوده است.

هاشمی رفسنجانی با اشاره به خطبه حضرت زهرا(س) به پیامبر اکرم(ص) گفت: این خطبه نمایانگر عفت و عصمت‌ ایشان است و باید هزاران حسرت خورد که حرمت او را حفظ نکردند و آن‌ها که شایسته جانشینی پیامبر(ص) بودند لب فرو بستند تا میان مسلمانان اختلاف ایجاد نشود.

وی تصریح کرد: امروز می‌توان برای حفظ جامعه و وحدت مسلمانان از حقوق خود چشم‌پوشی کرد.

هاشمی رفسنجانی در ادامه به برخی از شایعات فضای مجازی اشاره کرد و گفت: از همه فعالان سیاسی و رسانه‌ها تقاضا دارم در شرایطی که شهرداری با کمبود نقدینگی مواجه است، از تخریب خودداری‌ کنند.

وی خاطرنشان کرد: این درخواست به معنای ندیدن‌ ضعف‌ها نیست‌، بلکه‌ باید‌ از تخریب خودداری‌ شود.

رئیس شورای شهر تهران در پایان گفت: اکنون که حدود 6 ماه از آغاز مسئولیت‌ نجفی در شهرداری تهرانمی‌گذرد، نه شورای شهر و نه شهردار منکر وجود ضعف‌، کاستی و نواقص در اداره شهر نیستند، اما باید توجه کرد که مسیر برطرف‌ کردن این نواقص تقویت و حمایت بیشتر از مدیریت شهری است، نه متزلزل‌ کردن آن.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار