رئیس فدراسیون ووشو دلایل حضور حسین اوجاقی در کادرفنی تیم ملی فوتبال را اعلام کرد.
کد خبر: ۵۶۷۱۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۳۷ 17 February 2018

به گزارش «تابناک یزد»؛ مهدی علی نژاد در گفت‌و‌گو با تسنیم، در خصوص اضافه شدن حسین اوجاقی، سرمربی تیم ملی ووشو ایران به کادر فنی تیم ملی فوتبال اظهار داشت: اوجاقی با درخواست کارلوس کی‌روش و پس از هماهنگی با من به کادرفنی تیم ملی اضافه شد و قرار است تا زمان حضور ملی‌پوشان فوتبال در ایران در خدمت تیم ملی باشد.

وی در پاسخ به این سوال که این موضوع اختلالی در تمرینات تیم ملی ووشو ایجاد نخواهد کرد، گفت: با هماهنگی که انجام می‌دهیم قطعا اختلالی در تمرینات تیم ملی ووشو ایجاد نخواهم شد. تیم ملی ووشو تا 18 فروردین ماه سال آینده که اردو نخواهیم داشت. تیم ملی فوتبال نیز تا 7 یا 8 اردیبهشت ماه در تهران حضور خواهد داشت و در این مدت حدود 25 روز نیز ساعات تمرینات تیم ملی ووشو را به گونه‌ای تنظیم خواهیم کرد که ووشو نیز آسیبی نبیند.

رئیس فدراسیون ووشو در خصوص اینکه چه نظری در خصوص استفاده تیم ملی فوتبال از مربی ووشو دارد، گفت: استفاده از مربیان ووشو در تیم‌های فوتبال را در گذشته نیز از مربیان پرتغالی دیگر دیده بودم. به طور مثال رئیس فدراسیون ووشو پرتغال در مقطعی با تیم فوتبال پورتو همکاری می‌کرد و بعد از آن نیز با حضور یک مربی پرتغالی در تیم فوتبال شانگ‌های چین به این تیم رفت.

علی‌نژاد تاکید کرد: نگاهی نزد مربیان پرتغالی وجود دارد که برای ایجاد روحیه جنگندگی، بالا بردن عکس‌العمل‌ها و توانایی بازیکنان از مربیان ورزش‌های رزمی در کادرفنی استفاده کنند. کی‌روش نیز برای همین دلایل از اوجاقی درخواست همکاری کرده بود که او با من مشورت کرد .

وی ادامه داد: من نیز برای کمک به تیم ملی فوتبال در راه جام‌جهانی و همچنین آزاد بودن وقت اوجاقی تا 18 فروردین ماه با این موضوع موافقت کردم و قرار شد بعد از این تاریخ نیز برنامه‌ریزی به گونه‌ای باشد که تیم ملی ووشو آسیب نبیند. امیدوارم حضور اوجاقی به تیم ملی فوتبال برای کسب نتایج بهتر در جام‌جهانی کمک کند.

رئیس فدراسیون ووشو در پاسخ به این سوال که مهدی تاج نیز برای جضور اوجاقی در کادرفنی تیم ملی فوتبال صحبتی با او داشته است، خاطر نشان کرد: صحبتی از طرف تاج با من نشد و هماهنگی حضور اوجاقی در کادرفنی تیم ملی فوتبال از طرف کی‌روش صورت گرفت.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار