فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران با اشاره به بارش برف و ریزش کوه درشب گذشته و همچنین احتمال وقوع بهمن درجاده هراز و فیروزکوه گفت: مسافران از سفرهای غیرضروری در محورهای کوهستانی جدا خودداری کنند.
کد خبر: ۵۶۵۹۵۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۵ 14 February 2018

سرهنگ سیاوش محبی افزود: در جاده هراز از یک بامداد امروز شاهد بارش برف سنگین هستیم که با توجه به حجم بارش، تردد بدون زنجیر چرخ امکان پذیر نبود ولی با تلاش عوامل راهداری و پلیس راهور، هم اکنون تردد امکان پذیر است.
وی با بیان اینکه رانندگان و مسافران بدون زنجیر چرخ ازمسیرهای کوهستانی شرق استان تهران تردد نکنند، گفت: رانندگانی که قصد عبور از این مسیرها ی ارتباطی را دارند حتما خودروی خود را به تجهیزات زمستانی مجهز کرده و لوازم مناسب همچون لباس گرم، تغذیه و ... به همراه داشته باشند.
سرهنگ محبی در ادامه با اشاره به ریزش کوه در جاده هراز در پی بارش شدید باران شب گذشته نیز افزود: خوشبختانه در هنگام وقوع این حادثه خودرویی در مسیرعبور نمی کرد و جاده نیز در همان شب با تلاش عوامل راهداری بازگشایی شد و به کسی آسیب نرسید.
این مقام مسئول ادامه داد: با توجه به ادامه بارش ها و احتمال ریزش کوه، بهمن و ... به دلیل سستی خاک، از رانندگان می خواهیم در صورت ضرورت، از این مسیرها عبور نکنند.
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ضمن تاکید بر لزوم همراهی و همکاری رانندگان با نیروهای پلیس راهور، افزود: رانندگان و مسافران برای کسب اطلاع از وضعیت راههای کشور با مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور(تلفن 88255555) تماس بگیرند.

منبع: ايرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار