مدیر کل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری از برگزاری تورهای اقامتی ارزان قیمت ویژه بازنشستگان کشوری خبر داد.
کد خبر: ۵۶۴۹۹۷
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۵ 12 February 2018

عباس رشیدی مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری، در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛اظهار کرد: برگزاری سفرهای سیاحتی-زیارتی ارزان برای بازنشستگان و در اختیار گذاشتن تسهیلات به این افراد، یکی از سیاست‌های مهمی است که صندوق بازنشستگی کشوری آن را دنبال می‌کند.

وی در ادامه تصریح کرد: در حال حاضر پروژه‌ای تحت عنوان «تورهای اقامتی» ویژه بازنشستگان کشوری، خارج از بحث سفرهای سیاحتی-زیارتی، در دست بررسی است و نتایج آن به زودی اعلام خواهد شد.

مدیرکل صندوق بازنشستگی کشوری خاطرنشان کرد: در پروژه «تورهای اقامتی» برای بازنشستگان کشوری در تلاش هستیم که مثلا اگر خود افراد بازنشسته بتوانند وسیله ایاب و ذهاب مورد نیاز برای سفر خویش را تامین کنند، صندوق بازنشستگی نیز با هتل‌های مناسبی که توانسته است برای ارائه خدمات به بازنشستگان با آن‌ها قرارداد ببندد را در اختیار این افراد قرار بدهد.

رشیدی با اشاره به وجوه تمایز سفرهای بازنشستگان در پروژه «تورهای اقامتی» یادآور شد: در این قبیل سفرها، تسهیلات بیشتری به بازنشستگان پرداخت می‌شود تا این افراد بتوانند تعداد همراهان بیشتری را در سفرهای فوق با خود همراه کنند.

وی تاکید کرد: بر اساس آخرین خبرها، دستور کار تحقق پروژه « تورهای اقامتی» در برنامه‌های مهم مدیرعامل جدید صندق بازنشستگی قرار دارد و در حال فراهم ساختن زیرساخت‌های مورد نیاز این پروژه هستیم.

مدیرکل امور فرهنگی و اجتماعی صندوق بازنشستگی کشوری اظهار کرد: در اجرای پروژه « تورهای اقامتی» بابت انتخاب و انجام سفرهای داخلی توسط بازنشستگان، مبلغ ۶۶۰ هزار تومان، به هر یک از بازنشستگان کشوری پرداخت می‌شود که این مبلغ شامل دو نفر یعنی ۳۳۰ هزار تومان برای خود بازنشسته و همچنین ۳۳۰ هزار تومان بابت همراه به آنها پرداخت می‌شود.

رشیدی خاطرنشان کرد: در سفرهای ویژه عتبات عالیات و همچنین سایر سفرهای بازنشستگان کشوری به دیگر کشورها، مبلغ یک میلیون و دویست هزار تومان، به عنوان تسهیلات به آنها پرداخت می‌شود و البته سفر بازنشستگان به دیگر کشورها در حال حاضر تنها شامل عتبات عالیات است.

وی تصریح کرد: اولویت صندوق بازنشستگی بر افزایش انجام سفرهای داخلی و توسعه صنعت گردشگری است اما برای برخورداری بازنشستگان از تسهیلات سفرهای خارج از کشور در کنار سفرهای داخلی، رایزنی هایی با دستگاه‌های مسئول در این حوزه در حال انجام است و نتیجه آن به زودی اعلام خواهد شد.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار