طرحهای دهه فجر مازندران با 36 ميليارد و 848 ميليون ريال اعتبار از محل اعتبارات ملي و استانی، بانك های عامل كشاورزي و آورده شخصي به بهره برداری رسید،
کد خبر: ۵۶۲۴۶۵
تاریخ انتشار: ۱۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۴ 06 February 2018

به گزارش تابناک : مدير جهاد كشاورزي ساری از افتتاح و بهره برداری از هفت پروژه توليدي، زيربنايي و خدماتي بخش كشاورزي این شهرستان خبر داد.

فرزین فرهادی گفت: به مناسبت ایام الله دهه فجر هفت پروژه توليدي، زيربنايي و خدماتي بخش كشاورزي در شهرستان ساری به بهره برداری رسید وي با اشاره به اینکه اين پروژه ها با 36 ميليارد و 848 ميليون ريال اعتبار از محل اعتبارات ملي و استانی، بانك های عامل كشاورزي و آورده شخصي به بهره برداری رسید، افزود: 540 میلیون ریال از این اعتبارات از محل اعتبار استانی، کنترل و مقابله با سیل و ماده 10 و 12 مدیریت بحران و دو هزار و 500 میلیون ریال از محل اقدامات پیشگیرانه تامین شده است.

مدير جهاد كشاورزي شهرستان ساری تصریح كرد: يك طرح توليدي پرورش گل و گیاه زینتی در فضای باز در سطح یک هزار مترمربع، یک طرح گلخانه سبزی و صیفی در سطح سه هزار و 200 مترمربع، یک گلخانه تولید توت فرنگی در سطح 3 هزار متر مربع، یک طرح احداث باغ در زمین های شیبدار در سطح 15 هکتار و یک واحد تولید کننده میوه و سبزیجات خشک با ظرفیت تولیدی 175 تن تولید سالانه به بهره برداری رسید.

فرهادی اضافه کرد: دو طرح زيربنايي و خدماتي شامل، لایروبی و بهسازی قنات و احداث استخر و انتقال آب در سطح یک هزار و500 متر مکعب و یک طرح تجمیع آبیاری تحت فشار اراضی شیبدار در سطح 24 هکتار در منطقه پشتکوه اين شهرستان است.

وی گفت: با افتتاح وبهره برداری ازاین طرح ها برای 31 نفر اشتغالزایی شده و 107 خانوار روستایی در دو روستاي اين شهرستان از مزایای آن بهره مند شدند.

 

 

منبع : بسیج 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار