فروشگاه اینترنتی زنبیل به عنوان یکی از برترین فروشگاه های اینترنتی کشور پس از 4 سال فعالیت تونسته مزیتهای زیادی برای مشتریان نسبت به رقبای خود ایجاد کنه
کد خبر: ۵۶۱۸۰۳
تاریخ انتشار: ۱۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۵ 05 February 2018

فروشگاه اینترنتی زنبیل ، تجربه یه خرید خوب با بهترین قیمت

 

خیلی از ما حداقل برای یکبار هم که شده یک خرید اینترنتی رو تجربه کردیم. ممکنه هر کدوم از ما، معیارهای خودش رو  برای انتخاب یک فروشگاه اینترنتی داشته باشه: یکی براش مهم این بوده که فروشگاه معتبر باشه و ملاکش از اعتبار مجوزهای اون فروشگاه اینترنتی مثل نماد اعتماد الکترونیکی یا پروانه کسب اون بوده، یکی براش مهم این بوده که پس از دریافت کالا و چک کردنش وجه اون رو پرداخت کنه، یکی براش مهم این بوده که کالا در حداقل بازه زمانی براش ارسال بشه، یکی براش مهم این بوده که فروشگاهی که ازش خرید می کنه متنوع بوده باشه و کل خریدهاش رو بتونه از یکجا انجام بده، یکی دنبال این بوده خیالش راحت باشه که کالایی که می خره اصل و گارانتی دار باشه، یکی براش مهم خدمات پس از فروش فروشگاه بوده و اینکه احیانا اگر پس از خرید به مشکل خورد کسی باشه که پاسخگوی مشکل اون باشه، برای یکی میزان و نحوه پاسخگویی به سوالات حتی قبل از خرید مهمه و برای خیلی از ماها قیمت مهمه و برای برخی از ما، همه عوامل فوق به صورت یکجا اهمیت داره                !

 

اگه شما از اون دسته از آدمهایی هستید که انتظاراتتون خیلی زیاده و دوست دارید همه چیز یک فروشگاه رو یکجا داشته باشید، فروشگاه اینترنتی زنبیل پیشنهاد ما به شماست .

ما تو زنبیل با آگاهی کامل از اینکه برای هر مشتری یکی از عوامل خرید می تونه نسبت به باقی عوامل، مهمتر و دارای اولویت بالاتری باشه، سعی کردیم با ارائه مجموعه خدماتی کامل، رضایت همه مشتریان رو جلب و یک تجربه خوب خرید برای تک تک مشتریامون فراهم کنیم .

 

فروشگاه اینترنتی زنبیل به عنوان یکی از برترین فروشگاه های اینترنتی کشور پس از 4 سال فعالیت تونسته مزیتهای زیادی برای مشتریان نسبت به رقبای خود ایجاد کنه، مثلا یکی از مهمترین مزیت های زنبیل، ارائه 10 روز گارانتی خریده؛ یعنی  تا 10 روز پس از خرید، شما از گارانتی قیمت، اصالت، سلامت، مغایرت و عودت برخوردار هستین. بر اساس گارانتی قیمت اگر تا ۱۰ روز پس از خرید، در یه فروشگاه اینترنتی یا غیر اینترنتی دیگه دیدید، همون کالا رو به شما ارزون تر می دن، با اعلام این موضوع به فروشگاه، در کمتر از 2 ساعت مابه التفاوت وجه واریزی برای شما عودت خواهد شد .

 

هدف ما در زنبیل اینه که به شما اطمینان خاطر بدیم وقتی از زنبیل خرید می کنید خیالتون از تمام جنبه ها راحت باشه و برای همین موقع خرید اولین گزینه ای که به ذهنتون می رسه زنبیل باشه !

ما در زنبیل به اعتماد شما بها می دیم و اعتماد شما به ما، برامون از هر چیز دیگری ارزشمند تره، ما سودمون رو توی ارزش برندمون و جایگاه اون توی ذهن شما می دونیم .

خوشبختانه در فروشگاه اینترنتی زنبیل ما به تمام وعده هایی که می دیم پایبندیم و بر خلاف برخی از فروشگاه های اینترنتی دیگر که پس از شناخته شدن، دچار افت کمیت و کیفیت می شوند، سعی می کنیم همزمان با پیشرفت و توسعه، کیفیت خدمات دهی خودمون را بهبود بدیم .

الان به راحتی و صرفا با چند تا کلیک ساده می تونید ببینید فروشگاه های اینترنتی ای که روزی مدعی ارائه بهترین قیمت بودن، در حال حاضر قیمتهای خود را به شدت افزایش داده و نه تنها از سایر فروشگاه های اینترنتی دیگر، بلکه حتی از فروشگاه های معمولی در سطح شهر هم محصولات خود را گران تر عرضه می کنند تا هزینه های بالای تبلیغات و ریخت و پاش های خود را جبران کنند، اما ما در زنبیل همواره به شعار تضمین قیمتی خود پایبند بوده و سعی نموده ایم که با بالابردن راندمان کاری، خلاقیت و نوآوری و استفاده از آخرین تکنولوژی های روز دنیا، بهترین خدمات را در کنار ارائه بهترین قیمت ها به مشتریان خود ارائه دهیم. در حال حاضر فروشگاه اینترنتی زنبیل تنها فروشگاه اینترنتی هست که قیمت محصولاتش رو تا 10 روز گارانتی می کنه و هیچ تبصره ای هم براش نداره و بهونه نمیاره !

زمانی که فروشگاه های اینترنتی دیگه با نمایش انبارها برای خودشون اعتبار دست و پا می کنن، ما در زنبیل با عملکرد و کسب بالاترین میزان رضایت شما، خودمون رو معرفی می‌کنیم .

ما می دونیم که در عصر اینترنت و شبکه های اجتماعی، فروشگاه هایی که از اعتماد مردم سوء استفاده می کنن،  دیر یا زود سهم بازار خودشونو از دست می‌دن و صرفا کسب و کارهای موفق باقی می‌مونن که پاسخگوی واقعی مشتریان خود باشند. ما اومدیم که با شما بمونیم و با وجود همه گزینه‌های روی میز،گزینه اول شما باشیم !

در ضمن شما عزیزان میتونید جهت آگاهی از آخرین اخبار و اطلاعات ما، علاوه بر وبلاگ زنبیل، به اینستاگرام زنبیل و تلگرام زنبیل مراجعه نمائید .

اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۴
ناشناس
|
United States
|
۱۰:۵۸ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
خیلیم عالی
آریانا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۱۱ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
برای لپ تاپ کی آفر میزارید ؟ از آخریش خیلی گذشته هاا
میرزاده
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۰۷ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
من یه یخچال و یه کولرگازی خریدم ازش، خیلی عالی بود هم ارزون تر بود هم خدمات گارانتیش خیلی جالب ود
نیوشا
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۴:۱۰ - ۱۳۹۶/۱۱/۱۶
زنبیل واقعا خوبه، من چندباری ازش خرید کردم
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار