اکران دو فیلم از مهمترین فیلم‌های این دوره از جشنواره یعنی "شعله ور"به کارگردانی حمید نعمت الله و "بمب، یک عاشقانه" به کارگردانی پیمان معادی باعث شد تا بسیاری از اهالی رسانه برای حضور در سالن‌های نمایش فیلم صف ببندند.
کد خبر: ۵۶۱۴۲۵
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۸ 04 February 2018

میزان : دومین روز از سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت (کاخ رسانه ها) با شور و هیجان بسیاری زیادی آغاز شد.

اکران دو فیلم از مهمترین فیلم‌های این دوره از جشنواره یعنی "شعله ور"به کارگردانی حمید نعمت الله و "بمب، یک عاشقانه" به کارگردانی پیمان معادی باعث شد تا بسیاری از اهالی رسانه برای حضور در سالن‌های نمایش فیلم صف ببندند.

سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

فیلم شعله‌ور آخرین ساخته حمیدنعمت الله برخلاف انتظارات نتوانست نظر مثبت اهالی رسانه و منتقدین را به خود جلب کند. یکی از مهمترین حاشیه‌های روز دوم جشنواره در پردیس ملت غیبت امین حیایی بازیگر نقش اول این فیلم بود. این درحالی بود که دارا حیایی پسر امین حیایی در این نشست حاضر شده بود.

از دیگر حاشیه‌های نشست خبری فیلم شعله ور باید به وضعیت بد صدای سالن نشست اشاره کرد به نحوی که مشکلات صدایی باعث قطع چندین باره این نشست و اعتراض خبرنگاران شد.

سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

دیگر حاشیه نشست فیلم حمید نعمت الله را باید در حضور بازیگر جدید زن این فیلم دانست وی که به اذعان بسیاری از خبرنگاران استرس فراوانی داشت در هنگام نشست حرکات عجیبی را انجام می‌داد که سوژه خوبی برای عکاسان شده بود.

بمب یک عاشقانه دومین فیلم مهم روز دوم جشنواره بود. پیمان معادی؛، لیلا حاتمی، حبیب رضایی و محمود کلاری از جمله مهمترین بازیگران وعواملی بودند که برای اکران این فیلم در پردیس سینمایی ملت حاضر شده بودند.

سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

سیامک انصاری و سیامک صفری دو بازیگر دیگر فیلم بمب یک عاشقانه نیز از دیگر افراد غایب در نشست خبری فیلم بمب بودند.
از حاشیه‌های مهم نشست خبری فیلم بمب باید به عدم تمایل عوامل این فیلم برای مصاحبه با خبرنگاران اشاره کرد. پیمان معادی و سایر عوامل بمب با وجود انتظار یک ساعته خبرنگاران پشت درب‌های اتاق وی آی پی حاضر به مصاحبه و گفت‌وگو درخصوص فیلم نشدند.

روز دوم سی و ششمین جشنواره فیلم فجر در پردیس سینمایی ملت با نظم بهتری نسبت به روز نخست برگزار شد. اما همچنان مشکلاتی نظیر صدای سالن نشست، نبود پارکنیگ و همچنین عدم اعلام شروع نشست فیلم بمب از جمله مشکلاتی بود که اهالی رسانه با آن رو به رو بودند.

سی و ششمین جشنواره فیلم فجر

مهمترین حاشیه روز دوم جشنواره باید به فروش غیر‌قانونی و بازار سیاه بلیت‌های سینمای باغ کتاب که مخصوص هنرمندان در نظر گرفته شده اشاره کرد. بلیت های این سینما با قیمت پنجاه هزار تومان از دیروز در برخی سایت ها به فروش می رسد.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار